آیفون‌های جدید احتمالا در شهریور معرفی خواهند شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تنها با گذشت شش ماه از ارائه‌ی آیفون X به بازار تلفن‌های همراه هوشمند توسط اپل، برخی کاربران و علاقمندان به محصولات این غول تکنولوژی به دنبال اخبار زمان عرضه و مشخصات آیفون‌های جدید هستند. آیفون X چند ماه پس از ماه سپتامبر و معرفی آیفون ۸ به بازار آمد. سال‌هاست ماه سپتامبر به صورت سنتی به عنوان زمان معرفی محصولات جدید اپل شناخته می‌شود. در سال‌های قبل از معرفی آیفون X و آیفون ۸، آیفون ۷ در سپتامبر ۲۰۱۶ و آیفون ۶ در سپتامبر ۲۰۱۵ معرفی شده بودند.

اگر اپل بخواهد سنت خود را همچنان در زمینه‌ی زمان معرفی محصولات جدیدش زنده نگه دارد، باید تا حدود ۴ ماه دیگر منتظر معرفی گوشی یا گوشی‌های جدید این شرکت امریکایی باشیم. به گزارش Business Insider اپل قصد دارد سه مدل جدید از گوشی محبوب خود را در انتهای تابستان پیش رو معرفی کند. گزارشی که منابع رسمی اپل هنوز آن را تایید یا رد نکرده‌اند.

خبرهای تایید نشده از معرفی دو آیفون پرچمدار مجهز به نمایشگر OLED و یک آیفون میان‌رده با نمایشگر LCD در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ حکایت دارند.

آیفون‌های جدید به احتمال زیاد با بخشی از امکاناتی که در سال گذشته در آیفون X به‌کار رفت عرضه خواهند شد. به نظر می‌رسد ویژگی‌های از قبیل نمایشگر بدون حاشیه و حذف کلید هوم را از این به بعد در تمام مدل‌های آیفون مشاهده خواهیم کرد. شایعات از وجود دو صفحه نمایش ۶.۵ و ۵.۸ اینچی حکایت می‌کنند که در ساخت آن‌ها از فناوری OLED استفاده شده است. نمایشگرهایی شبیه آنچه که در سال گذشته در آیفون X به کار رفتند. این صفحه‌های OLED با ضخامت کمتر و کارایی بالاتر جایگزین صفحه‌های LCD قدیمی‌تر که در آیفون‌های قبلی دیده بودیم خواهند شد. اما به گفته‌ی Business Insider در سال آینده باید منتظر یک آیفون میان‌رده هم باشیم که اپل یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی LCD برای آن در نظر گرفته است.

در کنار پیشرفت قابل ملاحظه‌ی صفحه نمایشگر آیفون‌های آینده و حذف کلید هوم از تمام مدل‌های آن، شایعاتی در مورد فناوری‌های جدید برای شارژ سریع‌تر تلفن صاحب‌نام اپل و ارائه‌ی آن در رنگ‌های متنوع و جدید هم به گوش می‌رسد. شایعاتی که برای اطمینان از صحت آن‌ها حداقل باید تا روزهای منتهی به زمان معرفی آیفون جدید منتظر بمانیم.

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی پزشکی

    سپاس از مطلب خوبتون. البته آیفون ۶ در سپتامبر ٢۰١۴ عرضه شد نه ٢۰١۵

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه