آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس معرفی شدند

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

اپل رسما از iPhone 8 و iPhone 8 Plus رونمایی کرده است. این دو گوشی، در واقع نسخه‌های ارتقا یافته‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هستند. از زمان عرضه‌ی iPhone 3GS در سال ۲۰۰۹، سابقه نداشته که اپل مدل S را عرضه نکند. آیفون ۸ از نظر ظاهری همان طراحی چند سال گذشته‌ی آیفون را تکرار می‌کند؛ طراحی که از سال ۲۰۱۴ و با آیفون ۶ معرفی شد.

اپل از صفحه نمایش True Tone روی آیفون ۸ استفاده کرده است. این تکنولوژی صفحه نمایش برای اولین بار روی مدل ۱۰.۵ اینچی iPad Pro استفاده شده بود که با توجه به نور محیط، رنگ صفحه را تنظیم می‌کند تا رنگ‌های واقعی‌تر و دقیق‌تری ارایه دهد.

اپل پردازنده‌ی اصلی آیفون ۸ ارتقا داده است. پردازنده‌ی A11 اپل در مقایسه با A10 عملکردی ۲۵ درصد بهتر دارد. پردازنده‌ی گرافیکی A11 هم می‌تواند ۳۰ درصد بهتر پردازش‌های گرافیکی را انجام دهد، آن هم با مصرف انرژی نصف پردازنده‌ی A10.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۸ در مقایسه با آیفون ۷، بزرگتر و سریعتر است. اپل بالاخره لرزشگیر اپتیکال عکس هم روی دوربین گوشی‌اش قرار داده است. آیفون ۸ پلاس هم دو سنسور جدید دارد که یکی f/1.8 و دیگری f/2.8 دارد.

آیفون ۸ پلاس قابلیت جدیدی به اسم Portrait Lightning دارد که می‌تواند همانطور که از نامش پیداست، نور عکس‌های پرتره را تنظیم کند؛ آن هم به صورت خودکار. آیفون جدید هم‌چنین طبق ادعای اپل، بهترین گوشی هوشمند دنیا برای فیلم‌برداری است. دوربین آیفون ۸ می‌تواند در وضوح تصویر ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. این گوشی هم‌چنین در وضوح تصویر تصویر Full HD به صورت اسلوموشن با سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه فیلمبراری می‌کند که دو برابر آیفون ۷ است.

آیفون ۸ تا کمتر از ده روز دیگر وارد بازار خواهد شد. آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به ترتیب برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. یکتا

    این واقعا درسته که ایفون ۸ تا کمتر از ده روزه دیگه وارد بازار ایران میشه یا شایعه است؟چون برخی از فروشگاه ها میگن ۱۵ یا ۱۶ مهر وارد میشه…

  2. mina rahmani

    بدرد نخور

  3. مرضیه پیروی

    یکی از اشتباهات اپل در این جا رونمای از دو نوع گوشی کاملا متفاوت کهکه انتخاب یکی از آن ها کار بسیا مشکلی هست زیرا اپل وعده های زیادی در این مورد داده و شامل هر دو گوشی میشود و همین عامل پیوند بین این گوشی هاست در نتیجه محبوبیت اپل کاهش پیدا می کند.

  4. سجاد جلیل نژاد

    به قول یکی از دوستانمون : تفاوت هاى هاى آیفون ۸ نسبت به ۷ کمر شکن بودن . کی میتونه اینهمه نو آوری رو تحمل کنه ؟؟؟

    واقعا روش خوبی رو پی گرفتن : بچه ها چیکار کنیم ؟؟؟ آها … فهمیدم … یه زحمتی میکشیم یه بدنه خوشگل طراحی میکنیم ، بعدش هم طی چهار سال پیش رو ، هر سال یه ذره عملکرد دوربین رو بهتر میکنیم ، ۱۰ درصد پردازنده بهتر میشه ، یکی دوتا رنگ بدنه بیشتر ارائه میکنیم ، اما خیالتون راحت ، حتی با همین تغییرات جزئی ، یه سری اپل فن هستن که نمیذارن آب توی دلمون تکون بخوره . با وجود قیمت پایه ۷۹۹ دلاری و بیشتر ، باز هم میفروشیم و اونها میخرن . خوب هم میفروشیم . یه سری که جلوی فروشگاه از ده روز قبل میخوابن توی صف . یه سری هم که توی ایران هستن با دو برابر قیمت و حتی پس انداز کردن چند ماه حقوقشون و با فشار مالی باز هم این آت و آشغال هامونو میخرن .

  5. علی

    واقعا اپل دست به اشتباه بزرگی زد با این اسم اتخاب کردنش این گوشی ها باید آیفون ۷s و آیفون ۷s plus نام گذاری میشدن خیلی فاجه است که نسل هشتم گوشی آیفون با نسل قبلیش هیچ فرقی نکنه

  6. محمود

    آره ولی نمیدونم چرا میاد تو ایران یک هو میشه چهار ملیون خخخخخ البته اولیناش که به هشت ملیون هم رسیده بعد میگیم چه ارزونه آره واقعا آیفون خیلی ارزونه پول ایرانم خیلی ارزشش بالاس .

  7. علی

    با این قیمت گذاری که اپل کرده دوران گران فروشی آیفون در ایران به پایان رسید
    قیمت آیفون به دلار
    se 349
    ۶s 449
    ۵۴۹ ۷
    ۶۹۹ ۸
    x 999
    جالب که بدانید آیفون ۶s plus با ۱۲۸ گیگابایت حافظه تو سایت اپل زده ۶۴۹ دلار یعنی اختلاف قیمتش با نسخه۶۴ آیفون ۸ فقط ۲۰۰ هزار تومان است.

    1. بنيامين

      البته ۲۰۰*۴چون هر دلار ۴ تومن هست یعنی ٨٠٠ که تو ایران به ١ ملیون هم میرسه

    2. ....

      خب برادر من.این گوشی باید از گمرک رد شه.قیمتش دوبرابر میشه.
      ای خدا…کاش میفهمیدین.

  8. بهروز

    بارها و بارها عکس های مفهومی از آیفون ۸ اومد بیرون و طرفدارای دو آتیشه این برند با کلی ذوق و اشتیاق ، دل خودشون رو صابون میزدند و منتظر میشستن تا شاید اپل تصمیم بگیره بالاخره یکم مثل گذشته ها ریسک کنه و یک گوشی عجیب غریب و کاملا متفاوت نسبت به سال قبل (مثل محصولات سامسونگ و ال جی و سونی) بسازه . ولی با این حال بازم اپل سعی کرد امسال هم در دنیای تکنولوژی ریسک نکنه و باعث پیشرفت و اختراع تکنولوژی های جدید نشه و فقط به سود بالای محصولات تکراریش کفایت کنه .
    خدا رو شکر شرکت هایی مثل سامسونگ و ال جی هستن تا راه قدیم اپل رو ادامه بدن و هر سال محصولات و تکنولوژی های خارق العاده و جدید رو به بازار ارائه بدن .
    نکته جالب اینجاست که تکنولوژی شارژ بیسیم تازه در این گوشی داره استفاده میشه که یه جورایی دیگه قدیمی شده و گوشی ال جی قدیمی من که ۵ سال پیش خریده بودمش این رو داشت .
    امیدوارم بالاخره آیفون ۸ با این باتری ضعیف ، قابلیت شارژ سریع رو همراه خودش داشته باشه چون این تکنولوژی هم سالهاست که حتی در گوشی های میان رده شرکت های دیگر داره استفاده میشه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه