آیفون امسال دیرتر عرضه می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امسال، دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون است. شایعه‌ها می‌گویند که اپل می‌خواهد به همین مناسبت، امسال سه آیفون عرضه کند: دو گوشی که پیشرفت‌های کمتری داشته‌اند و یک مدل سومی که تمام و کمال طراحی جدیدی دارد و گران‌قیمت و به اصطلاح «پریمیوم» است. با اینکه هر سه گوشی احتمالا همزمان معرفی خواهند شد، اما ظاهرا مشتریان باید برای خریدن مدل گران‌تر، بیشتر صبر کنند.

طراحی جدید آیفون امسال باعث تاخیر در عرضه‌ی آن شده است.

طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ، مدل پریمیوم آیفون امسال ممکن است عرضه‌اش یک تا دو ماه تاخیر داشته باشد. این یکی دو ماه،‌ یعنی پس از همان ماه شهریور که اپل در آن هر ساله یک آیفون جدید معرفی و عرضه می‌کند. این اتفاق به دلیل مشکلات ساخت در آیفون جدید روی داده است.

طراحی جدید آیفون امسال باعث تاخیر در عرضه‌ی آن شده است. شنیده‌ایم که آیفون گران امسال، یک صفحه‌ی خمیده دارد که بخش بزرگی از بدنه‌ی گوشی را شامل می‌شود؛ چیزی مثل پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S8. اپل هم‌چنین می‌خواهد حسگر اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش قرار دهد. سامسونگ می‌خواست این قابلیت را به Galaxy S8 بیاورد، اما به مشکل برخورد کرد و مجبور شد در آخرین لحظه، حسگر اثر انگشت را پشت گوشی و در کنار لنز دوربین قرار دهد.

دیگر قابلیت‌های آیفون پریمیوم امسال، احتمالا یک دوربین جلو با قابلیت اسکن سه بعدی و تشخیص عمق است.

برای اینکه از این اطلاعات مطمئن شویم، راهی نداریم جز اینکه تا شهریور امسال و مراسم رونمایی آیفون‌ها صبر کنیم.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه