آیفون با قیمت بالا هم می‌فروشد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی  استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران شرکت اپل به کشور چین سفر کرده و از نزدیک خط تولید گوشی‌های چینی را دیده است. او به این موضوع اشاره کرد که چینی‌ها از طراحی هوشمندانه‌ای برای ساخت گوشی‌ها استفاده می‌کنند که باعث شده هزینه ساخت آن پایین بیاید و از جدیدترین امکانات هم بهره ببرند.

او با دیدن این موضوع به خرید گوشی‌های آیفون با قیمت بالا هم اشاره کرد. استیو وزنیاک به این موضوع اشاره کرد که خرید محصولات اپل برای بیشتر مردم یک معامله دو سر سود است. براساس گفته‌های بنیانگذار شرکت اپل، مردم با خرید آیفون می‌دانند که چه دستگاهی خریدند و چه انتظاری باید از آن‌ها داشته باشند. او به این نکته هم اشاره کرد که افرادی که عاشق اپل می‌شوند، حاظر هستند برای محصولات این شرکت پول بدهند.

صحبت‌ّهای استیو وزنیاک از آنجایی جذاب‌تر می‌شود که شایعات به فروش آیفون ۸ با قیمت ۱۰۰۰ دلار اشاره می‌کنند. این تلفن همراه هوشمند با کلی ویژگی جدید راهی بازار می‌شود و به همین دلیل قیمت بالاتری در مقایسه با گوشی‌های قبلی این شرکت خواهد داشت. با توجه به گفته‌های وزنیاک هم می‌توانیم نتیجه بگیریم که مردم نگران قیمت بالای آیفون جدید نیستند و گوشی جدید را می‌خرند.

منبع: Cnet
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar محمد رضا

    اپل خوب فهمیده چطور باید از حماقت مردم ظاهر بین استفاده کنه

  2. Avatar abbas

    نگران قیمت که نیستیم.نگران اینیم که پولو از کجا باید اوارد.سامسونگ دارم میام

  3. Avatar Reza

    من شیائومی mi5s خریدم با قیمت ۱۱۵۰ و هیچ برنامه ای نیس که نتونه اجرا کنه! ۳-۴ میلیون پول یه لپتاپ گیمینگه یا ۲تا کنسول یا یه کامپیوتر خوب. سری اس سامسونگ بیشتر ١/۵ میلیون ارزش ندارن و ایفون اپل با اخرین حافظه داخلی نباید بیشتر از ۲ میلیون باشه چون ارزشش بیشتر از این نیس. یه لپتاپ با پردازنده core i7 در مقایسه با ایفون ۷ ۱۰۰برابر قوی تر و کاربردی تره چه واسه بازی چه کار حرفه ای.

  4. Avatar مصطفی توحیدی

    «حاظر هستند برای محصولات»
    با عرض پوزش لطفاً اصلاح شود: «حاضر»

  5. Avatar پیام

    اره خب میخرن چون به پول اونا خیلی کمتره فقط باید چوبشو ایرانیا بخورن با دلار ۴ تومن واسه یه گوشی نسخه پایه باید ۴ ملیون پول بدن که قیمت اوایل بازار هم نجومی هست به قدری که انگاری باید پول لبتاپ گیمینگو بدی واسه گوشی اپل هشت . واقعا مردم باید طاقت بیارن و گوشیای اپلو در ایران تحریم کنند و نخرن دیگه . تا شاید روزی شه اپل هم در ایران دارای نمایندگی قانونی باشه و شاهد این قیمت ها نباشیم . خاص بودن به چه قیمتی؟ اینو از خودتون بپرسین همیشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه