مدل ۶.۵ اینچی آیفون هم‌اندازه‌ی آیفون ۸ پلاس خواهد بود

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 8 پلاس

اخیرا شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهند اپل قصد دارد در سال جاری سه مدل جدید از تلفن هوشمند خود را به بازار عرضه کند. طبق پیش‌بینی‌ها یکی از آیفون‌هایی که امسال عرضه خواهد شد مدل ۶.۵ اینچی خواهد بود. بر طبق گزارشی که سایت خبری Mac Otakara منتشر کرده، جزییات بیشتری از اندازه و ابعاد این آیفون ۶.۵ اینچی درز کرده است. این جزییات نشان می‌دهند که این آیفون ظاهری شبیه به آیفون ۸ پلاس خواهد داشت.

بر اساس شایعات به زودی یک آیفون با نمایشگر ۶.۵ اینچی و بدنه‌ای تقریبا هم‌اندازه آیفون ۸ پلاس به بازار عرضه خواهد شد.

اگر این شایعه به واقعیت نزدیک باشد، با توجه به اندازه‌ی ۵.۵ اینچی صفحه نمایش آیفون‌های سری پلاس باید انتظار داشته باشیم که نسبت صفحه نمایشگر به بدنه در این مدل تغییر کرده و قاب نازک‌تری را در آن شاهد باشیم. بنا به اخبار منتشر شده، آیفون ۶.۵ اینچی بعدی دارای یک نمایشگر بدون لبه در طرفین خواهد بود. آیفونی که هم از نظر ابعاد بدنه و هم اندازه‌ی نمایشگر از آیفون X بزرگتر خواهد بود.

سایت خبری Mac Otakara عکس‌هایی از ماکت منسوب به این آیفون ۶.۵ اینچی منتشر کرده تا کاربران بتوانند مقایسه‌ی بهتری از این محصول اپل با آیفون‌های دیگر داشته باشند. بر اساس این عکس‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد آیفون ۶.۵ اینچی می‌تواند کمی بزرگتر از آیفون ۸ پلاس باشد. اما اگر پیش از این کاربر آیفون ۸ Plus یا یکی دیگر از مدل‌های سری پلاس آیفون بوده‌اید، قاعدتا مشکلی با آیفون جدید نخواهید داشت.

آیفون جدید

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که اپل همچنان به ساخت آیفون ۵.۸ اینچی خود ادامه خواهد داد و در کنار آن یک آیفون ۶.۱ اینچی جدید را به بازار عرضه خواهد کرد. بر طبق این گزارش‌ها، آیفون ۶.۱ اینچی به دلیل استفاده از یک صفحه نمایش ساخته شده با فناوری LCD به جای صفحه نمایش OLED، در گروه آیفون‌های ارزان قیمت بازار قرار می‌گرفت.

منبع: ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه