آیفون ۸ و آیفون ۱۰ قرار نیست عمدا کند شوند

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون ۱۰

سری گوشی‌های آیفون ۸ و آیفون ۱۰ قرار نیست پس از چند سال کار، به صورت برنامه‌ریزی شده فرکانس پردازنده و سرعت دستگاه را پایین بیاورند، یا حداقل نه به شکلی که در آیفون‌های قدیمی مثل آیفون ۶ و ۷ و SE اتفاق می‌افتد.

اپل: ارتقای سخت‌افزار این دستگاه‌ها اجازه می‌دهد که مدیریت عملکرد بهتری در دستگاه وجود داشته باشد.

اپل در پاسخ به سوال یکی از سناتورهای ایالات متحده توضیح داده است که نیازی به کند کردن مدل‌های جدید آیفون نیست، چون ارتقای سخت‌افزار این دستگاه‌ها اجازه می‌دهد که مدیریت عملکرد بهتری در دستگاه وجود داشته باشد.

در پاسخ به این سوال که آیا مدل‌های جدید آیفون‌ها هم نیاز به آپدیت نرم‌افزاری دارند تا بدون آگاهی کاربر، سرعت آن‌ها به صورت خودکار پایین نیاید، اپل گفته است:

«آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ از نظر سخت‌افزاری ارتقا پیدا کرده‌اند و به صورت پیشرفته‌تری می‌توان در سیستم آن‌ها عملکرد را مدیریت کرد و iOS هم این قابلیت را دارد تا خاموش شدن را پیش‌بینی کند و جلوی آن را بگیرد.»

این پاسخ اپل، مشخصا حرفی از کند نشدن آیفون‌های جدی نمی‌زند؛ یعنی ممکن است اپل بخواهد در سال‌های آینده سرعت این آیفون‌ها را هم پایین بیاورد، ولی شاید نه به شدت آیفون‌های قدیمی‌تر که فرکانس پردازنده‌ی آن‌ها از نصف هم کمتر می‌شد.

اپل بدون شک به کنترل سرعت دستگاه‌های خود، ادامه خواهد داد. این شرکت گفته است که «تمام آیفون‌ها قابلیتی برای مدیریت عملکرد دارند که برای اطمینان پیدا کردن از سلامت قطعات دستگاه وجود آن لازم است.»

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه