آیفون ۷ در آزمایش‌های باتری سربلند بیرون نمی‌آید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از شکایت‌های معمول کسانی که آیفون دارند، مشکل تمام شدن زود باتری گوشی‌های‌شان است. با این که هم نرم‌افزار و هم سخت‌افزار گوشی‌های‌اش را خودش می‌سازد، با این حال، در نهایت برای اینکه بتواند با گوشی‌های دیگر رقابت کند، کاری جز افزایش ظرفیت باتری برای‌اش باقی نمی‌ماند.

اپل برای اینکه از نظر ظاهری آیفون‌های خودش را زیبا و باریک نگه دارد، در چند سال اخیر ظرفیت باتری گوشی‌های‌اش را تغییر نداده است و این موضوع، در مقایسه با گوشی‌های دیگر بازار بسیار خودنمایی می‌کند. طبق گزارش موسسه‌ی آماری Which?، گوشی جدید اپل یعنی آیفون ۷ از نظر وضعیت باتری حتی نزدیک به پرچم‌دارهای اندرویدی سال ۲۰۱۶ هم نیست.

همانطور که می‌توانید در تصویر زیر ببینید، آیفون ۷ به هنگام صحبت کردن در یک تماس ۳G حدود ۷۱۲ دقیقه دوام می‌آورد. این مقدار به هنگام استفاده از اینترنت ۳G برابر با ۶۱۵ دقیقه است. از سوی دیگر،‌ پرچم‌دار شرکت HTC می‌تواند با یک بار شارژ، ۱۸۵۹ دقیقه تماس ۳G برقرار کند و ۷۹۰ دقیقه هم اینترنت ۳G ارایه دهد. رتبه‌ی دوم هم LG G5 است که می‌توان با یک بار شارژ، ۱۵۷۹ دقیقه با آن صحبت کرد. گلکسی S7 سامسونگ هم با اختلاف بسیار کمی پایین‌تر از LG G5 قرار گرفته.

iphone-battery-test

با این اوصاف، اگر می‌خواهید یک گوشی جدید بخرید و باتری برای‌تان موضوعی مهم است، شاید iPhone 7 انتخاب مناسبی برای شما نباشد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    اقا من ۲ روزه ایفون ۷ خریدم باتریش خیلی بده.

  2. Avatar حامد

    با سلام
    من چند وقت پیش آیفون ٧ گرفتم
    خداییش ازش راضی بودم
    هم سرعت هم باطریش خوب جواب میداد تا اینکه نسخه ای ios 10.2.1 داونلود کردم که کاش نمیکردم
    از اون لحظه گوشی سرعتش افت کرد وباطریشم ٧٠٪‏ افت کیفیت داد
    نسخه ios10.3 هم دانلود کردم سرعت گوشی بهتر شد ولی باطریش باز تغییر نکرده
    امروزم کلا گوشیرو ریست کردم ولی باز همونه
    در ضمن کسایی که میگن آیفون واسه کلاس میخرن بدونن امروزه حفظ اطلاعات شخصی در درجه اول قرار داره آیا برند سامسونگ با اون اندروید میتونه حافظ این اطلاعات باشه؟؟؟؟؟

  3. Avatar علیرضا رمدانی

    برای کسی که ادبیات خوانده نگارش شما کمی ضعف دارد.

  4. Avatar افشین

    تنها گزینه عقلانی در این زمان v20 و xz هست که من xz رو ترجیح میدم

    1. Avatar Alirezaky

      اصلا با نظر شما موافق نیستم.xz ازنظر رم که ۳گیگه از سایر رقبا پایین تر و از نظر قیمت بسار گرانتر است.با این قیمت میشه براحتی یه s7edge خرید.من اگه جای شما بودم v20 تو میگرفتم که هم تعمیرش راحت تر و هم قوی تر و هم از فلز محکم تری استفاده شده.باتشکر

    2. Avatar Alirezaky

      من g5دارم ولی طرفدار برند خاصی نیستم.در سامسونگ فقط s7 و نوت۳ رو قبول دارم.و در. اچ تی سی فقط m8.و در سونی z3.و در الجی هم v20 به خاطر کامل بودن و g5 به خاطر ارزش خرید بسیار بالا نسبت به قدرتی که داره.گوگل پیکسل قمتی برابر ایفون۷ داره و اصلا ارزش خرید نداره.ببخشد طولانی شد

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه