آیفون ۷ در سه کارخانه‌ی مختلف ساخته می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق شایعه‌ی جدیدی که دیروز منتشر شده، اپل ساخت مدل بعدی آیفون را به سه شرکت سازنده‌ی مختلف سپرده است. این طور که به نظر می‌رسد، شرکت‌های فاکس‌کان، پگاترون و ریستون قرار است آیفون ۷ را برای اپل تولید کنند.

این طور که به نظر می‌رسد، اپل تغییرات بزرگ آیفون را برای سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته است.

از بین این سه شرکت، دو شرکت پگاترون (Pegatron) و فاکس‌کان (Foxconn) قرار است که مدل معمولی آیفون ۷ را بسازند. مدل Plus هم توسط ریستون (Wriston) و فاکس‌کان ساخته خواهد شد. طبق خبر منتشر شده، این سه کارخانه، توزیع آیفون‌های تولید شده‌شان را قرار است در پایان سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی، شروع کنند؛ یعنی دقیقا همزمان با رونمایی از آیفون جدید اپل در پایان تابستان.

تحلیل‌گران صنعت موبایل پیش‌بینی می‌کنند آیفون ۷ قابلیت جدید و جذابی نداشته باشد. فعلا فقط می‌دانیم که iPhone 7 Plus قرار است پشت‌اش دو لنز دوربین داشته باشد. قابلیت زوم اپتیکال هم در این گوشی وجود خواهد داشت. سری گوشی‌های آیفون ۷ هم‌چنین احتمالا جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ندارند. از سوی دیگر، شنیده‌ایم که ظاهر آیفون ۷ کم و بیش شبیه به آیفون ۶ است.

این طور که به نظر می‌رسد، اپل تغییرات بزرگ آیفون را برای سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته است. سال آینده‌ی میلادی، دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون است، در نتیجه اپل قابلیت‌های بزرگ آیفون بعدی را برای سال آینده در نظر گرفته است؛ طوری که امسال شاهد عرضه‌ی آیفون ۷ هستیم؛ سال آینده هم خبری از آیفون ۷s نخواهد بود و به جای آن، اپل آیفون ۸ را عرضه خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی جوادی

    هر سال طرفداراشو به امید تغییر در سال آینده برای خودش نگه میداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه