آیفون ۷s پلاس با نمایشگر ۵٫۸ اینچی AMOLED معرفی خواهد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس جدیدترین شایعات، احتمالا «آیفون ۷s پلاس» که در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد، از نمایشگری ۵٫۸ اینچی با پنل AMOLED استفاده می‌کند.

گزارش‌های رسیده از وب‌سایت KGI Securities حاکی از آن است که اپل قصد ایجاد تغییراتی اساسی در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ دارد. طبق این گزارش‌ها، آیفون‌های سال ۲۰۱۷ که احتمالا آیفون ۷s و ۷s پلاس نام خواهند داشت، از نمایشگرهایی ۴٫۸ و ۵٫۸ اینچی با پنل AMOLED استفاده می‌کنند. پیش‌تر و در خبرها خوانده بودیم که اپل قرار است در آیفون ۸ که سال ۲۰۱۸ معرفی می‌شود از پنل‌های OLED استفاده کند ولی ظاهرا این موضوع یک سال زودتر اتفاق خواهد افتاد.

به‌علاوه، این گزارش‌ها نشان می‌دهد که آیفون‌های سال ۲۰۱۷، نمایشگر و بدنه‌ی شیشه‌ای و خمیده خواهند داشت. این طراحی جدید، باعث می‌شود که گوشی‌های آینده‌ی شرکت اپل، لبه‌های باریکی داشته و در دست گرفتن‌شان، آسان‌تر شود. به‌جز این مورد، شایعات جدید به استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای به‌جای سرامیکی، در آیفون‌های بعدی اشاره دارد. استفاده از قاب شیشه‌ای به‌جای قاب سرامیکی، به اپل این امکان را می‌دهد تا بتواند فناوری شارژ بی‌سیم را در آیفون‌های جدیدش قرار دهد.

پیش‌تر هم خبرهای مشابهی منتشر شده بود:

احتمال استفاده از صفحه‌نمایش OLED در آیفون‌های ۲۰۱۷

اپل می‌خواهد یک آیفون ۵٫۸ اینچی با صفحه نمایش OLED بسازد

البته تمام این گزارش‌ها فعلا در حد شایعه هستند و توسط هیچ منبع رسمی‌ای، تائید نشده‌اند.

منبع: ۹to5Mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Next is Now

    هه حتی پنل صفحه نمایش آیفون هم به زودی کپی ای از سامسونگ خواهد بود

  2. Arash

    اپل با ٣ مدل موبایل هر سال داره با کل شرکتا مبارزه میکنه،اگه شرکت هاى سامسونگ و اچ تی سی از اپل بهترن پس چرا خودشون همیشه با اپل مقایسه میکنن؟
    من از آیفون ٣g همه مدلاى گو شی اپل و دارم هیچ موبایلى تا حالا نتونسته جاى اپل و بگیره،سیستم عامل ios اپل بهترین و بئ نقص ترین سیستم عامل موبایل که یه سرى ایرادها طرف داراى اندروید ازش میگیرن ماکه خودمون به جاى یک عدد ٢٠-٣٠ تا آیفون داریم همچین مشکلاتى رو ندیدیم و فقط تو نقد هاى زرد اینترنتى وجود داره.

  3. محمد

    اپل باید گوشیشو کلا تقیرتوش ایجاد کنه قبلا همه ارزو داشتن بخرن ولی تازگیا هیچ تغیر وابتکار عملی نشون نمیده

  4. جواد

    به به
    حالا هی بگین سامسونگ کپی کاره
    راستش ایفون۶ از نظر طراحی کپی پیست اچ تی سی ام۸ هست و از نظر جایگذاری دومی استند بای و میزان صدا شبیه به سامسونگ شد اما بازم گفتن سامسونگ کپی کرده
    الانم که طبق شایعه داره امولد سامسونگ رو کپی میکنه که واقعا محشره

    حالا بیاین منطقی فک کنیم که واقعا سامسونگ کپی کرده
    درضمن طرح گوشی مثل خودرو اونقدر گسترده نیست که بشه عجیب غریبش کرد الان سری A سامسونگ ناخودآگاه شبیه سونی شده چون از شیشه و فلز استفاده شده و نوار دورش مثل اپل شده و اصلا تقلید نیست
    جالبه بدونین کسایی که سامسونگ داشتن دقیقا زمانی که اس۳ رونمایی شد از طرفداراش نظرسنجی کرد که حسگر اترانگشت باشد یا نباشد که بعد از رونمایی ایفون ۵اس زودتر به این تکنولوژی رسید
    حتی تکنولوژیه حسگراشونم فرق میکنه
    دوستان تعصبی فکر نکنید…
    مرسی

    1. آموزش خیاطی

      Amoled سامسونگ رو کپی می کنه؟ فک کنم هنوز مفهم کپی کردن جا نیفتاده

    2. عليرضا

      آره سامسونگ کاملا نا خود آگاه و یهویی گوشیاش شبیه سونی و اپل شدن :)))) دکمه های تنظیم صدای آیفن ۶ رو که عینا سامسونگ تو اس ۶ کپی پیست کرد وگرنه گلکسی اس ۵ و نوت ۴ که دکمه صداشون یکپارچه بود یهویی بعد از آیفن ۶ به صورت کاملا ناخود آگاه تبدیل شدن به دو تا دکمه مجزا و جزیره ای که حتی شکلشون رو هم یه ذره عوض نکرده . در ضمن امولد یه فناوری هست که الان خود اپل هم داره تو ساعتاش ازش استفاده میکنه و خیلی قبل تر از سامسونگ هم نوکیا تو مدلهای سری N خودش از اون استفاده میکرده پس امولد رو هم سامسونگ از نوکیا کپی کرده ، منتهی شما ضد اپل ها با اطلاعات خیلی ضعیفتون سامسونگ رو صاحب بی چون و چرای کل تکنولوژی های عالم میدونین .

      1. mAhdi

        لطفا نوکیا رو با اپل مقایسه نکنید…!!!!! به ادم بر میخوره..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه