آیفون ۸ دکمه‌ای مخصوص برای سیری دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ آینده اپل گوشی آیفون ۸ را معرفی می‌کند. محصولی که شایعه شده با اسم iPhone X یا iPhone Edition راهی بازار می‌شود. این گوشی قرار است در ساختمان جدید اپل  و در سالنی به اسم استیو جابز معرفی شود. حالا امروز شایعه شده این تلفن همراه هوشمند دکمه‌ای مخصوص برای دستیار صوتی سیری دارد.  در واقع کاربران با فشار دادن دکمه پاور می‌توانند سیری را فعال کنند. از آنجایی که اپل دکمه خانه را از روی گوشی برداشته است، این حرکت منطقی به نظر می‌رسد.

باتوجه به گزارشی که در سایت Bloomberg منتشر شده، اکثر ویژگی‌هایی که دکمه خانه در اختیار کاربران قرار می‌داد به قسمتی به نام Software Bar منتقل شده است. دقیقا همان قسمتی که دکمه خانه مجازی قرار گرفته.

دکمه پاور در گوشی جدید اپل کاربردهای تازه‌ای پیدا کرده است. اگر آن را فشار دهید می‌توانید قفل گوشی را باز کنید و یا آن را دوباره قفل گنید. اگر آن را به مدت طولانی نگه‌دارید، گوشی خاموش می‌شود و اگر ۵ بار آن را سریع فشار دهید با ۹۱۱ تماس گرفته می‌شود.

شرکت اپل رسما اعلام کرد که گوشی آیفون ۸ در تاریخ ۲۱ شهریور ماه معرفی خواهد شد. انتظار داریم که گوشی‌های آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس هم در این مراسم رونمایی شوند.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar روزگار

    فقط یه بار سامسونگ خریدم واسه هفت پشتم بسه پدرمو در آورد اونقدر که هنگ کرد.آیفون ۵ داشته باشی از اس۸ بهتره

  2. Avatar سعید

    ویژگی جدید.اگه دکمه پاور رو فشار بدی گوشی قفل میشه اگه باز فشار بدی قفلش باز میشه تازه میتونه گوشی رو هم خاموش کنه.خیلی جدیده گوشیای ما با سوییچ و هل دادن روشن خاموش میشه.????????

  3. Avatar ///mahdispd

    کپی از سامسونگ

    1. Avatar Homayoun

      دوست عزیز فکر نکنم بی ارزش تر از سامسونگ تو دنیا باشه اون سامسونگی که میگی تا چند روز پیش میگفت نیمه گم شده اپله! (: —– اپل همیشه منحصر به فرده و اوله و همین طور هم خواهد بود و هیچ شرکتی قدرت تغییر این را ندارد.)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه