آینده‌ی تلویزیون‌ها از دید پاناسونیک

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جایگاه تلویزیون‌ها در خانه‌ها کاملا مشخص است. بیشتر تلویزیون‌ها در اتاق نشیمن جلوی دیوار قرار می‌گیرند یا در اتاق خواب دیده می‌شوند؛ اما شرکت پاناسونیک به این نتیجه رسیده که اگر قرار باشد از تلویزیون‌ها در مکان‌های دیگری استفاده کرد، باید بتوان از درون تلویزیون محیط پشت‌سر آن‌ها را هم مشاهده کرد.

تلویزیون جدید پاناسونیک می‌تواند اجسام پشت خودش را هم نشان دهد.

پاناسونیک در جریان نمایشگاه CES 2016 نمونه‌ی آزمایشی از تلویزیونی که می‌توان از داخل آن محیط را دید، به نمایش درآورد. به‌طور مثال می‌توان در زمانی که از تلویزیون استفاده نمی‌کنید و صفحه‌ی آن خاموش است، اجسامی پشت آن قرار دهید تا بتوانید آن‌ها را داخل صفحه نمایش مشاهده کنید. در این حالت می‌توانید از صفحه نمایش خاموش تلویزیون خودتان استفاده‌های مختلفی بکنید تا دیگر یک صفحه‌ی سیاه رنگ در خانه دیده نشود.

پاناسونیک در تلویزیون جدید خودش این قابلیت را هم به وجود آورده تا کاربران بتوانند صفحه نمایش را به دو قسمت تقسیم کنند. یک قسمت می‌تواند تصاویر ویدیویی نشان دهد و قسمت دیگر خاموش می‌ماند تا آیتم‌هایی که پشت آن قرار گرفته به نمایش در بیایند.

panasonic transparent tv

تلویزیون جدید پاناسونیک آیتم‌هایی که در پشت آن قرار می‌گیرد را نشان می‌دهد.

متاسفانه این محصول جدید پاناسونیک فعلا در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و مشخص نیست که در چه زمانی راهی بازار می‌شود؛ اما به احتمال زیاد تا ۲ یا ۳ سال آینده شاهد عرضه‌ی چنین تلویزیونی در بازار نخواهیم بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوهای منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. FEIZ

    یه نکته اضافه کنم که سامسونگ هم رو این نوع تکنولوژی داره کار میکنه و تو مراحل آزمایشی قرار داره.
    توجه کنید هیچ حرفی از کپی نزدم، منظورم… .

  2. صـفـا

    جالب بود ، چند سال دیگه حتما شاهــد چیزهای آشنا با تکنولوژی عجیب تری خواهیم بود…
    مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه