اپل تولید آیپاد نانو و آیپاد شافل را متوقف کرد

۷ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل تولید برخی از محصولات خودش را متوقف کرد. این شرکت اعلام کرد که دیگر به تولید آیپاد نانو و آیپاد شافل ادامه نمی‌دهد. این شرکت به واسطه همین خبر هم در سایت خودش تغییراتی ایجاد کرد. اپل پس از متوقف کردن روند تولید آیپاد نانو و شافل مدل جدیدی از آیپاد تاچ را هم معرفی کرد. این مدل جدید ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این اتفاق اولین تغییر در روند تولید آیپاد تاچ جدید به حساب می‌آید که از سال ۲۰۱۵ راهی بازار شده است. همچنین اعلام شد که مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیپاد تاچ هم با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد. باید به این موضوع اشاره کنیم که قبلا مدل‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی با این قیمت‌ها به فروش می‌رسیدند.

آیپاد تاچ از صفحه نمایش ۴ اینچی با دقت تصویر ۶۴۰ در ۱۱۳۶ پیکسل بهره می‌برد و تراشه A8 روی آن قرار گرفته از یک پردازنده ۲ هسته‌ای و پردازنده کمکی M8 را در خودش قرار داده است. این دستگاه ۱ گیگابایت رم دارد و از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 بهره می‌برد. دروبین جلوی آن هم ۱.۲ مگاپیکسلی است. آیپاد تاچ باتری ۱۰۴۳ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد.

اولین نسل آیپاد به عنوان یک پخش کننده MP3 شناخته می‌شد که با استقبال بسیار خوب مردم هم مواجه شد. این موفقیت باعث شد که اپل بعدا مدل‌های نانو و شافل را هم تولید کند. آیپاد تاچ هم از سال ۲۰۰۷ و بعد از موفقیت آیفون راهی بازار شد.

 

منبع: Arstechnica
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه