آیپد مینی ۵ در نیمه نخست ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار می‌شود

۲۸ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد مینی

از عرضه جدیدترین مدل تبلت قدرتمند و جذاب آیپد پرو فقط چند ماه گذشته و با این حال، روزبه‌روز به حجم شایعات مربوط به دیگر مدل‌های آیپد افزوده می‌شود. علاوه بر اینکه گفته می‌شود نسل جدید آیپد معمولی ۹.۷ اینچی در فصل بهار عرضه می‌شود، حالا شایعات زیادی در مورد آیپد مینی جدید مطرح شده که بسیاری از آن‌ها از طرف منابع موثق هستند.

حالا در جدیدترین گزارش‌ها، آمده که در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ دو آیپد پایین‌رده در بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه، این منابع جزئیات بیشتری در مورد این موضوع مطرح نکرده‌اند اما فقط می‌دانیم که باید انتظار عرضه نسل جدید آیپد مینی و آیپد ۹.۷ اینچی را داشته باشیم. البته در رابطه با آیپد مینی قرار نیست این تبلت نسبتا ارزان‌قیمت از طراحی نوآورانه و سیستم فیس آی‌دی بهره ببرد و احتمالا شاهد بهبود سخت‌افزاری مانند بهره‌گیری از تراشه جدیدتری خواهیم بود. در انتهای سال گذشته، «مینگ چی کو»، تحلیلگر محصولات اپل، گفته بود که نسل جدید آیپد مینی مجهز به نمایشگر ارزان‌قیمت و تراشه بهبودیافته خواهد بود.

در همین حین، می‌توانیم انتظار ۱۰ اینچی شدن آیپد ۹.۷ اینچی را داشته باشیم و بهره‌گیری این تبلت از نمایشگر کم‌حاشیه هم چندان دور از انتظار نیست و در این بین شاید از قلم اپل هم پشتیبانی کند. علاوه بر این، باید به گزارش‌های مربوط به نسل جدید هدفون‌های ایرپاد مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم و پد شارژ ایرپاور هم اشاره کنیم که معلوم نیست آیا این محصولات هم‌زمان با آیپدهای جدید معرفی می‌شوند یا اپل آن‌ها را در مراسم جداگانه‌ای معرفی خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه