آیپد پرو از قلم مخصوص برخوردار خواهد بود

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز به روز به زمان برگزاری مراسم اپل نزدیک می‌شویم. به احتمال زیاد در این مراسم با یک آیپد بزرگ‌تر که آیپد پرو نام دارد، مواجه خواهیم شد.

براساس شایعات منتشر شده، آیپد پرو از یک قلم مخصوص بهره می‌برد.

با توجه به آخرین شایعاتی که درباره این محصول منتشر شده، آیپد پرو یک صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچی خواهد داشت و اپل آن را بین شهریور تا مهر راهی بازار خواهد کرد. موضوع جالبی که در این شایعات به آن اشاره شده، وجود یک قلم مخصوص برای آیپد است. این قلم مخصوص با Force Touch قرار گرفته روی این تبلت هماهنگی بسیار خوبی خواهد داشت.

i7

البته هنوز مشخص نیست که این قلم مخصوص همراه با آیپد به فروش می‌رسد یا به صورت یک لوازم جانبی جداگانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که Force Touch قرار گرفته شده برای آیپد همانند آیفون خواهد بود و شکل کارکردن با آن‌ها به یک صورت است. البته صفحه‌نمایش بزرگ آیپد باعث شده که نتوان تمام قابلیت‌های Force Touch را روی این محصول انجام داد و به همین دلیل اپل از یک قلم مخصوص برای آن استفاده خواهد کرد.

i9

در بخش دیگری از شایعات گفته شده که آیپد پرو از صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر ۲۷۳۲×۲۰۴۸ پیکسل بهره می‌برد. این وضوح تصویر باعث می‌شود که کاربران بتوانند دو برنامه را به شکل همزمان اجرا کنند. لازم به‌ذکر است که در iOS 9 قابلیت تقسیم صفحه به آیپد اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند چند برنامه را به شکل همزمان اجرا کنند. همچنین احتمال دارد که آیپد پرو از USB Type-C برخوردار باشد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده است؛ اما دیروز تصاویر مختلفی از آیپد پرو به همراه قلم مخصوص آن منتشر شده بود.

i3

منبع: PC Mag

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه