آیکیا یک اسپیکر بلوتوثی ساخته است

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت آیکیا (Ikea)، سازنده‌ی معروف لوازم مختلف منزل، مثل تخت خواب و میز و قفسه، از یک محصول متفاوت رونمایی کرده است. آیکیا یک اسپیکر بلوتوثی ساخته است که برخلاف دیگر محصولات این شرکت، نیازی هم به سرهم کردن ندارد.

اسپیکرهای آیکیا در دو قیمت ۴۹ و ۸۹ دلار عرضه می‌شوند.

اسپیکر بلوتوثی آیکیا Eneby نام دارد و در دو سایز مختلف عرضه می‌شود. آیکیا دو اسپیکر در سایزهای ۸ و ۱۲ اینچی ساخته است. مشتریان این اسپیکرهای آیکیا به غیر از سایز، می‌توانند رنگ اسپیکر خود را هم شخصی‌سازی کنند. جنس روی اسپیکر می‌تواند پارچه‌ی مشکی یا خاکستری باشد، در حالی که بدنه‌ی اسپیکر مشکی یا سفید است.

مدل کوچکتر اسپیکر آیکیا برای حمل و نقل راحت‌تر ساخته شده است و یک دسته‌ی نگهدارنده دارد. می‌توانید یک باتری هم به این اسپیکرها اضافه کنید تا ده ساعت بیشتر دوام بیاورند.

اسپیکرهای Eneby یک قابلیت خاموش شدن خودکار دارند تا از باتری خود در زمان استفاده نشدن، محافظت کنند. می‌توان بدون استفاده از بلوتوث و با کابل معمولی ۳.۵ میلی‌متری صدا هم از این اسپیکرها استفاده کرد. امکان اتصال هشت اسپیکر Eneby به یکدیگر برای افزایش قدرت صدا هم وجود دارد.

اسپیکرهای آیکیا در دو قیمت ۴۹ و ۸۹ دلار عرضه می‌شوند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امید

    سلام اقای میرزایی اگه وقت داشتین بعد حتماً زندگی نامه آقای hedio kojima رو داخل سایت قرار بدید…

    ممنون

    1. سلام.
      دوست عزیز نوشتن زندگی‌نامه‌ی هیدئو کوجیما، از اولین کارهایی بود که پس از راه اندازی مگ انجام شد.
      فقط در نظر داشته باشید که این مقاله، قبل از تاسیس استودیوی مستقل و جدید کوجیما و شروع ساخت بازی دث استرندینگ نوشته شده است.
      می‌توانید قضایای دث استرندینگ را هم از دیجی‌کالامگ دنبال کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه