امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی ویندوز ۱۰

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 روی ویندوز 10

فیل اسپنسر (Phil Spencer) رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت بار دیگر اعلام کرد که دوست دارد که بتوان بازی‌های نسل اول کنسول ایکس‌باکس را روی ایکس‌باکس وان اجرا کرد.

رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت دوست دارد که در آینده امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ به ویندوز ۱۰ اضافه شود.

اسپنسر در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که دوست دارد در آینده امکان اجرای بازی‌های نسل اول کنسول ایکس‌باکس را روی ایکس‌باکس وان مشاهده کند؛ اما فعلا امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی ایکس‌باکس وان در اولویت قرار دارد.

اسپنسر در اوایل سال ۲۰۱۵ اعلام کرده بود که می‌خواهد امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ را روی ویندوز ۱۰ به‌وجود بیاید، اما او بار دیگر گفت که این کار هنوز در اولویت‌های اصلی مایکروسافت نیست. او در گفتگویی با سایت Gizmodo گفت:” اگر قرار باشد کاری انجام دهم، قطعا کاری می‌کنم که بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی ویندوز ۱۰ اجرا شوند. همچنین بد نیست که بازی‌های نسل اول کنسول ایکس‌باکس روی ایکس‌باکس وان هم اجرا شوند. البته فعلا کارهای زیادی پیش رو داریم. مردم می‌خواهند در حال بازی کردن موسیقی هم به وسیله ایکس‌باکس وان پخش شود و ما باید این امکان را به وجود بیاوریم.”

اسپنسر قبلا اعلام کرده بود که نزدیک به هشت ماه طول کشید تا آن‌ها بتوانند روشی برای اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی پردازنده‌هایی با معماری X86 پیدا کنند.

او در ادامه گفتگوی خودش گفت:” کاربران زیادی می‌خواستند که بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ روی کنسول ایکس‌باکس وان اجرا شود. بازخوردهای مختلفی دریافت کردیم و تصمیم گرفتیم که این کار را انجام دهیم.”

فیل اسپنسر

فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت

امکان اجرای بازی‌های نسل اول کنسول ایکس‌باکس روی کنسول ایکس‌باکس وان می‌تواند یک قابلیت بسیار خوب برای این پلتفرم بازی باشد. حتی بسیاری از بازی‌کننده‌ها دوست دارند که بازی‌های کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ را روی ویندوز تجربه کنند که اگر این قابلیت به وجود بیاید، تعداد کاربران ویندوز ۱۰ هم افزایش پیدا می‌کند. آیا در آینده شاهد این اتفاق خواهیم بود؟

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امیر

    سلام میشه بگید ماه دسامبر کدوم سال؟ یعنی امسال ۲۰۱۷ یا نه سال بعد ۲۰۱۸؟

  2. amir

    سلام ببخشید میشه بگید به تاریخ شمسی کی میشه از این قابلیت استفاده کرد؟

  3. پدرام

    سلام.با تشکر از سایت بسیار خوبتون.ببخشید یعنی از ماه دسامبر با استفاده از ویندوز ۱۰ میتوان بازی های ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان را اجرا کرد؟

  4. بابک

    آپدیت اجرای گیم های ۳۶۰ بر روی اکس باکس وان در ماه دسامبر به همراه آپدیت ویندوز ۱۰ برای اکس باکس وان در دسترس خواهد بود.
    در ماه اول ارائه این آپدیت ۱۰۰ تایتل از گیمهای ۳۶۰ آماده بازی بر روی کنسول فوق العاده اکس باکس وان خواهد بود و نیز در ماه های بعد نیز هر ماه ۱۰۰ عنوان ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه