احتمال رونمایی از دو مدل مختلف آیپد در برنامه‌ی هفته‌ی آینده‌ی اپل

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که احتمالا می‌دانید شرکت اپل قصد دارد هفته‌ی آینده نسل جدیدی از گوشی‌های خود با نام آیفون ۶s و ۶s پلاس را در جریان مراسمی به‌طور رسمی رونمایی می‌کند. این در حالی است که به‌گفته‌ی وب‌سایت ۹to5 Mac، به‌تازگی یک منبع خبری معتبر اطلاعاتی در مورد دیگر محصولات این شرکت که قرار است در این مراسم معرفی شود، اعلام کرده است.

به‌گفته‌ی یک منبع موثق، شرکت اپل در جریان مراسم رونمایی از آیفون ۶s و ۶s پلاس، آیپد مینی ۴ و یک آیپد پرو با صفحه‌نمایش بزرگ را هم به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد.

به‌گفته‌ی این منبع، شرکت اپل در جریان برگزاری مراسم رونمایی از نسل جدید آیفون، آیپد مینی ۴ و یک آپید پرو با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از آیپد را هم معرفی خواهد کرد. نام رمز آیپد پرو اپل در شرکت سازنده J98/J99 است. این محصول یک صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچی خواهد داشت. همچنین به‌نظر می‌رسد سیستم‌عامل پیش‌فرض روی این دستگاه iOS 9.1 باشد.

براساس شایعه‌های منتشر شده، یکی از ویژگی‌های آیپد پرو اپل وجود یک قلم مخصوص است که با تکنولوژی فورس‌تاچ روی این تبلت هماهنگی دارد. فناوری فورس‌تاچ زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد و امکان تشخیص فشارهای کم یا زیاد دست کاربر را به گوشی اضافه می‌کند. این قابلیت، به دستگاه اجازه می‌دهد که بر اساس میزان فشار، عملکرد متفاوتی از خود نشان دهد. برای مثال یک فشار آرام بر روی صفحه‌نمایش می‌تواند سبب آغاز ویدیو شود، در حالی که یک فشار محکم‌تر صدای آن را افزایش می‌دهد. این تکنولوژی هم‌اکنون در ساعت‌های اپل واچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ipad-pro

یکی دیگر از محصولاتی که احتمال معرفی آن در جریان مراسم اپل وجود دارد، آیپد مینی ۴ است. شرکت سازنده این محصول را باریک‌تر از نسل فعلی آیپد مینی طراحی و تولید کرده است. همچنین چیپ‌ست استفاده شده برای این محصول نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اپل قصد دارد نسخه‌ی سوم آیپد ایر را هم معرفی کند. البته این شرکت در حال کار روی این نسل از آپید ایر است و این محصول را زودتر از سال ۲۰۱۶ رونمایی نخواهد کرد.

ipad-mini

منبع: GSM Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه