احتمال رونمایی نینتندو NX در CES 2016

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نینتندو NX

رییس نینتندو تایید کرده که این شرکت مشغول توسعه‌ی نینتندو NX است. احتمالا این دستگاه در CES 2016 به نمایش گذاشته خواهد شد.

در شایعات آمده است که نینتندو NX از نظر قدرت خام به ایکس‌باکس وان شبیه خواهد بود.

از زمان معرفی نینتندو NX این سوال ایجاد شده که آیا این دستگاه یک کنسول خانگی خواهد بود یا کنسول دستی یا ترکیبی از هر دو. اما ظاهرا به زودی جواب این سوالات را خواهیم یافت چرا که احتمالا از این دستگاه در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ۲۰۱۶ (CES 2016) رونمایی خواهد شد. قرار است این نمایشگاه هفته‌ی آینده در لاس وگاس برگزار شود.

نینتندو NX (با کنسول دستی نینتندو DS اشتباه گرفته نشود) در پیام «تاتسومی کیمیشیما» (Tatsumi Kimishima)، رییس این شرکت، به سهام‌داران و سرمایه‌گذاران معرفی شد. کیمیشیما درباره‌ی کنسول آینده‌ی نینتندو گفت: “نینتندو در حال حاضر مشغول توسعه‌ی یک پلتفرم بازی است که با نام رمزی NX شناخته می‌شود که یک مفهوم نوینی در آن معرفی شده است. تیم منحصر به فرد و نرم‌افزار‌محور ما با ادغام نرم‌افزار و سخت‌افزار به تشکیل هسته‌ی اصلی تجاری نینتندو ادامه می‌دهد.”

در شایعات آمده است که نینتندو NX از نظر قدرت خام به ایکس‌باکس وان شبیه خواهد بود. اگر این شایعه صحت داشته باشد، هیچ تعجبی ندارد که نینتندو در سال‌های اخیر به جای سخت‌افزار بیشتر بر تجربه‌ی بازی تمرکز می‌کند.

کیمیشیما همچنین در پیام‌اش اشاره کرد که NX در راستای هدف آنها برای افزایش مخاطبان بازی‌های این شرکت طراحی شده است و در مسیر ماموریت این شرکت برای “نشاندن لبخند بر چهره‌ی مردم در سراسر جهان قرار دارد.” کیمیشیما در ادامه گفت که این شرکت می‌خواهد وارد تجارت دستگاه‌های هوشمند بازی شود تا درآمد و سود بیشتری تولید کند. او در پایان گفت که نینتندو خودش را با تغییرات زمانه وفق خواهد داد و در عین حال همیشه اصالت‌اش را حفظ می‌کند.

منبع: Christian Post

اخبار مرتبط:

مدیرعامل نینتندو: کنسول NX همانند Wii و Wii U نخواهد بود

اولین اطلاعات از کنترلرهای جدید کنسول NX نینتندو منتشر شد

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه