احتمال عرضه‌ی وان‌پلاس ۲ با قاب چرمی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت وان‌پلاس به‌تازگی یک آگهی تبلیغاتی منتشر کرده که روی آن عبارت “یک محصول لوکس” نوشته شده است.

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس قصد دارد مدل جدیدی از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ را با قاب چرمی عرضه کند.

با مشاهده‌ی این آگهی می‌توان احتمال داد که این شرکت به‌زودی مدل جدیدی از گوشی وان‌پلاس ۲ را همراه با قاب چرمی عرضه خواهد کرد. در حال حاضر گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ به‌عنوان جدیدترین محصول این شرکت شناخته می‌شود. وان‌پلاس پیش از این گوشی وان‌پلاس ۲ را در دو مدل که جنس قاب آن‌ها متفاوت بود، معرفی کرد. وان‌پلاس قاب پشتی این گوشی را در دو جنس چوب و کولار طراحی و تولید کرده بود. این در حالی است که براساس این آگهی به‌نظر می‌رسد قرار است سومین مدل از این محصول همراه با قاب چرمی باشد.

گوشی هوشمند وان‌پلاس ۲ به‌عنوان جانشین وان‌پلاس‌وان محسوب می‌شود که به‌تازگی معرفی شده است. جنس بدنه این گوشی منیزیم است و دکمه‌های کناری آن فلزی هستند. این ویژگی‌ها برای نخستین‌بار توسط شرکت وان‌پلاس اجرا شده و هدف آن بهبود در نسل جدید محصولات این شرکت است.

one-plus

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس قصد رقابت با دو شرکت موتورولا و ال‌جی را دارد. پیش از این شرکت ال‌جی قاب گوشی G4 را در دو جنس پلاستیک و چرمی معرفی و در بازار عرضه کرده بود. همچنین موتورولا در گوشی Moto X از چرم استفاده کرده بود.

در حال حاضر شرکت وان‌پلاس هیچ اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از این مدل را اعلام نکرده است؛ اما پس از انتشار این آگهی به‌طور حتم به‌زودی شاهد این مدل از گوشی وان‌پلاس ۲ خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه