یک قدم نزدیک‌تر تا خداحافظی با Yahoo

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند روز پیش بود که در خبرها گفته شد که بخشی از شرکت یاهو توسط Verizon با قیمت ۵ میلیارد دلار خریداری می‌شود. به نظر می‌رسد که این خرید وارد مراحل نهایی خودش شده و شرکت آمریکایی Verizon بخشی از شرکت Yahoo را در اختیار خواهد گرفت. حتی گفته شده که خبر نهایی این قرارداد تا چند ساعت دیگر اعلام می‌شود.

البته در گزارش جدید گفته شده که پای چند خریدار دیگر هم در میان است. شرکت Quicken Loans و شرکت مخابراتی TPG هم جزو مشتریان جدید یاهو به حساب می‌آیند و در حال انجام آخرین مذاکرات خودشان با این شرکت هستند. شاید دلیل نهایی نشدن خرید Verizon هم این باشد که یاهو همچنان پیشنهادهای مختلف را بررسی می‌کند.

البته اگر خرید یاهو توسط Verizon نهایی شود، به نظر می‌رسد که «مریسا مایر» (Marissa Mayer) مدیرعامل فعلی یاهو از این شرکت برود و «تیم آرمسترانگ» (Tim Armstrong) مدیرعامل سایت AOL کنترل یاهو را به دست می‌گیرد.

شرکت Verizon یکی از اپراتورهای بزرگ تلفن همراه در آمریکا است و چند سال پیش با خرید سایت AOL حضور خودش در دنیای اینترنت را بیشتر کرد. این شرکت با خرید یاهو می‌تواند به‌یکی از شرکت‌های تاثیرگذار در دنیای اینترنت تبدیل شود.

‌‌‌‌

منبع: recode

‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه