احتمال پشتیبانی شیائومی می میکس ۳ از اینترنت ۵G

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شیائومی

چند روز پیش، مدیرعامل شیائومی تصویری از گوشی می میکس ۳ را منتشر کرد که طبق این تصویر، این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش کاملا بدون حاشیه و دوربین کشویی است. ساعاتی پیش، او تصویر دیگری از این گوشی را آپلود کرده که در قسمت فوقانی رابط کاربری آن، شاهد آیکون ۵G هستیم. علاوه بر این، در مانیتوری که در پشت این گوشی قرار دارد، می‌توانیم باندها و فرکانس‌ها مربوط به اینترنت ۵G را ببینیم.

در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که کوالکام هنوز تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ را معرفی نکرده و طبق گزارش‌ها، قرار است که گلکسی اس ۱۰ اولین گوشی مجهز به این تراشه باشد. اما این شرکت چندی پیش مودم ۵G را معرفی کرده و قرار است سامسونگ و هواوی هم تراشه‌های ۵G ساخت خود را عرضه کنند.

در مانیتور پشت شیائومی می میکس ۳، تعداد اندکی از باندها قرار دارند که از بین آن‌ها می‌توانیم به n257 اشاره کنیم که توسط ورایزون یا T-Mobile پشتیبانی می‌شوند و در قسمت راست احتمالا باند m260 قرار دارد که مربوط به شرکت AT&T است.

هنوز معلوم نیست که آیا در این عکس، شیائومی می میکس ۳ در حال آزمایش تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است یا اینکه به‌طور جداگانه یک تراشه ۵G داخل آن تعبیه شده است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، این گوشی به اولین گجت مجهز به اینترنت ۵G بدل می‌شود. شرکت ZTE قرار بود در این زمینه اولین باشد، اما مدتی پیش اعلام کرد که اولین گوشی ۵G این شرکت تا سال ۲۰۱۹ عرضه نمی‌شود. در هر صورت در این مورد باید چشم‌انتظار انتشار خبرهای بیشتری باشیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه