شرکت اچ‌تی‌سی ۱۵۰۰ نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند

۱۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی که در چند سال اخیر با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند، برای بهبود وضعیت خود و کاهش هزینه‌ها، قصد دارد ۱۵۰۰ نفر از کارمندان شاغل در بخش تایوان را اخراج کند. این تعدیل نیرو گریبان‌گیر ۲۲ درصد از کارمندان این شرکت خواهد شد که آمار چشمگیری محسوب می‌شود.

در جریان معامله‌ی ۱.۱ میلیارد دلاری HTC و گوگل، حدود ۲۰۰۰ نفر از مهندسان این شرکت روانه‌ی گوگل شدند.

در ضمن باید خاطرنشان کنیم که در جریان معامله‌ی ۱.۱ میلیارد دلاری HTC و گوگل، حدود ۲۰۰۰ نفر از مهندسان این شرکت روانه‌ی گوگل شدند. البته این اولین تعدیل نیروی این شرکت در سال جاری میلادی نیست و مدتی پیش، اچ‌تی‌سی چندین نفر از کارمندان شاغل در دفاتر آمریکا را هم اخراج کرد. بعد از معامله با گوگل و این اخراج‌ها، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد با بهره‌گیری از نیروهای کمتر، تمرکز خود را به جای توسعه‌ی گوشی‌های نه‌چندان موفق، معطوف به توسعه‌ی پروژه‌هایی مانند هدست‌های واقعیت مجازی کند. باید ببینیم اچ‌تی‌سی با اتخاذ این رویکرد جدید می‌تواند به سوددهی برسد یا اینکه همچنان شاهد روند نزولی این شرکت خواهیم بود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    واقعا عاشق گوشی های htc هستم یه سیستم عامل وحشتناک عجیبو قوی که هیچ گوشی بهش نمیرسه واقعا من که شخصا طرفدار پرپا قرص این شرکتم و اگه صاحب این شرکتو ببینم دستشو میبوسم. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  2. Avatar وحید

    خبر کذب میباشد.

  3. Avatar می

    واقعا اچ تی سی حیفه
    نمیدونم چرا دیجی کالا گوشی اچ تی سی نمیاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه