ارسال رایگان سفارش به مقصد همه روستاهای ایران

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ارسال رایگان دیجی کالا به روستاهای ایران

جشنواره سیزدهمین سالگرد تولد دیجی‌کالا پنجم و ششم بهمن ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود. دیجی‌کالا همزمان با این جشنواره و در راستای مسئولیت اجتماعی خود ارسال سفارش به همه روستاهای ایران را رایگان بر عهده می‌گیرد. به این ترتیب مشتریانی که سفارش خود را از روستاهای ایران ثبت می‌کنند، می‌توانند همزمان با جشنواره تولد ۱۳ سالگی دیجی‌کالا همه سفارش‌های خود را با هر مبلغ خرید، به صورت رایگان در محل مورد نظر دریافت کنند. اگر شما هم ساکن روستاهای ایران هستید، کافی است هنگام ثبت سفارش، موقعیت مکانی روستای خود را ثبت کنید و از این سرویس استفاده کنید.

دیجی‌کالا فروشگاه آنلاین ایرانی است که خدمات خود را در اختیار همه مردم ایران قرار می‌دهد، از شهرهای بزرگ تا دورترین روستاهای کشور همه به طور یکسان از خدمات دیجی‌کالا استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین اهداف توسعه مراکز توزیع دیجی‌کالا، دسترسی همه مردم ایران به مزایای خرید آنلاین است. تاکنون ساکنان ۱۱ هزار و ۱۳۲ روستای ایران سفارش‌های خود را از دیجی‌کالا دریافت کرده‌اند. پسابندر با فاصله ۱۸۹۴ کیلومتر از مرکز پردازش دیجی‌کالا در تهران، طولانی‌ترین مسیری است که دیجی‌کالا تاکنون سفارش تحویل داده است.

دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar Abolfazl

    برای ارسال به روستا لوکشین که اصلا نمیاره آدرس هم مینویسم میگه حتما کدپستی و پلاک باید وارد کنی ولی پست میخام ببره
    راهنمایی کنید لطفا

  2. Avatar زهرا

    سلام من توی روستای دوری از استان فارس شهر لار هستم ولی دی جی کالا میزنه فاصله دور نمیشه چکار کنم

  3. Avatar سیده زهرا

    دیجی کالا برنامه خوبیه فارغ از سال ۹۸چرا به شهرهای کوچیک ارسال نمیکنن دفعه قبل که من خرید کردم باهام تماس گرفتن و ادرس یه شهر بزرگتر از من خواستن و گفتن که باید با یه پست دیگه میگفتین تا بفرستن براتون دم درخونه😔

  4. Avatar علی

    سلام وقت بخیر دیجی کالا میگه رایگانه ولی مامور ارسال میگه بیا تحویل بگیر

  5. Avatar راضیه

    دروغه زنگ زدن برم تحویل بگیرم

    1. سلام وقت بخیر. این طرح مربوط به برنامه تولد دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۸ بوده است.

  6. Avatar صادق حمودی

    باسلام وعرض ادب. دیجی کالا بهترین وبه روزترین ومحبوبترین فروشگاه انترنتی ایران هست وانصافآ زحماتی زیادی را تقبل کرده ودرقبال مشتریانش خدماتی کم نظیر ارائه میده الحق والانصاف بینظیره در ایران و خدماتش قابل تحسینه وانشالله همیشه موفق ومؤید وپایدار باشند منمه عاشق دیجی کالا هستم وتمام مایحتاج خونه وخانواده وخودم بدون هیچ شک وتردیدی از دیجی کالا میخرم..

  7. Avatar محمدعلی خدابخشی

    واقعا تشکر از زحماتتون،میخاستم بگم تا جایی که امکان داره لطف کنین سفارش هارو زودتر برسونین مخصوصا برای شهرهایی که فاصله کمتر تا تهران دارن،بازم تشکر میکنم از زحماتتون و براتون دعا میکنم که اهدافتون موفق باشین

  8. Avatar سعید خراشادی زاده

    دمت گررررررم????

  9. Avatar فتانه شیاسی

    E2 سلام بسیار عالی به امید موفقیت روز افزون شما .

  10. Avatar فتانه شیاسی

    E سلام بسیار عالی به امید موفقیت روز افزون شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه