از کروم‌کست‌ های جدید رونمایی شد

۷ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل کروم‌کست ۲ و کروم‌کست Audio را به نمایش درآورد.

گوگل از کروم‌کست ۲ و کروم‌کست Audio رونمایی کرد. محصولاتی که با قیمت ارزانی راهی بازار خواهند شد.

گوگل در سال ۲۰۱۳ کروم‌کست را معرفی کرد. وسیله کوچکی که به درگاه HDMI تلویزیون‌های مختلف متصل می‌شود و می‌تواند تصاویر و فایل‌های ویدیویی قرار گرفته شده در تبلت یا تلفن همراه کاربر را روی تلویزیون پخش کند.

شرکت گوگل در کنار معرفی گوشی‌های نکسوس، کروم‌کست ۲ را هم معرفی کرد. کروم‌کست ۲ از نظر ظاهری با مدل‌های قبلی متفاوت است. یک محصول دایره مانند که به پورت HDMI دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. این دستگاه فضای کمی را اشغال می‌کند تا بتوان از آن در مکان‌های گوناگون استفاده کرد. بزرگ‌ترین تغییر کروم‌کست ۲ برنامه مخصوص آن است که باعث می‌شود بتوان مضامین بیشتری را روی تلویزیون به نمایش درآورد. همچنین یک آنتن جدید برای آن در نظر گرفته شده باعث می‌شود، تصاویر با کیفیت بهتری روی تلویزیون‌های گوناگون به نمایش در بیایند. این دستگاه با قیمت ۳۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

chromcast2-4

در کنار معرفی کروم‌کست ۲ از کروم‌کست Audio هم رونمایی شد. همان‌طور که قبلا در شایعه‌ها به این موضوع اشاره شده بود، این دستگاه برای پخش آنلاین موسیقی از سرویس‌های مختلف به‌کار می‌رود. این دستگاه را می‌توان به سیستم‌های صوتی گوناگون متصل کرد و به وسیله آن به موسیقی گوش داد. برای استفاده از کروم‌کست Audio به تلفن‌همراه نیاز نخواهید داشت.
کروم‌کست Audio به وسیله پورت ۳٫۵ میلی‌متری صدا به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. برای استفاده از آن هم به هیچ‌گونه تنظیماتی نیاز نخواهید داشت؛ اما برای اینکه بتوان به وسیله این دستگاه به موسیقی گوش کرد، باید به بلندگو متصل باشد.

chromcast2-5

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    همش ۳۵ دلار بیشتر نیست با حساب دلار ۴ تومنی میشه ۱۴۰ تومن ماکسیموم ۱۵۰ تومن … بذارید وارد ایران بشه زیره ۲۰۰ تومن پیدا نمیشه 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه