استقبال کاربران از iOS 10 در روز اول

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سیستم عامل iOS 10 روز گذشته برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر شد و کاربران می‌توانند آن را روی دستگاه‌های خودشان دانلود کنند. البته در زمان دانلود مشکلاتی برای برخی کاربران پیش آمد که موجب خراب شدن گوشی میشد. به هر حال استقبال کاربران از سیستم عامل جدید اپل بسیار زیاد بوده است. براساس اطلاعات منتشر شده، در زور اول بیش از ۱۴.۵ درصد افرادی که آیپد، آیفون و آیپاد تاچ دارند، این سیستم عامل را روی دستگاه‌های خودشان نصب کرده‌اند.

نزدیک به ۱۴.۵ درصد کاربران، سیستم عامل iOS 10 را روی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ خودشان نصب کرده‌اند.

این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید در زمان عرضه‌ی iOS 9 تنها ۱۲ درصد کاربران این سیستم عامل را در روز اول روی محصولات خودشان نصب کرده بودند. این آمار استقبال کاربران از این سیستم عامل را نشان می‌دهد. این سیستم عامل کلی قابلیت جدید به گوشی‌ها و تبلت‌های اپل اضافه می‌کند. اگر هنوز iOS 10‌ را روی گوشی خودتان نصب نکرده‌اید، می‌توانید راهنمای نصب آن را بخوانید.

براساس اطلاعات منتشر شده تنها ۸۷ درصد کاربران سیستم عامل iOS 9 را روی دستگاه‌های خودشان نصب کرده بودند و اکنون باید ببینیم که این آمار در iOS 10 چقدر افزایش پیدا می‌کند.

البته این سیستم عامل برای گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی شرکت اپل عرضه نشده است. اگر با نصب این سیستم عامل سرعت گوشی یا تبلت‌تان کند شد، می‌توانید دوباره iOS 9 را روی آن نصب کنید.

ios-10-adoption

منبع:‌ Ubergizmo

‌‌‌‌

Drone_Footer

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سام

    آقا یک سوال بی ربط چرا Outcast season 1 برای فروش در ایتونز امریکا نیومده ولی اروپا و استرالیا از بدو پخش بوده!!

    ادم هنگ میگنه از این کارهای شبکه ها….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه