احتمال اضافه شدن استیکر موسیقی به استوری اینستاگرام

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
استیکر موسیقی استوری اینستاگرام
به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که از آماده‌سازی قابلیت استیکر موسیقی برای اضافه کردن موزیک به استوری‌های اینستاگرام خبر می‌دهد.

به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی به نام «استیکر موسیقی» (Music Stickers) را به اپلیکیشن خود اضافه کند. بر این اساس کاربران می‌توانند در استوری‌های خود، موسیقی اضافه کنند و از طریق این استیکر جدید به جستجوی موسیقی بپردازند.

به تازگی گزارشی منتشر شده که از اضافه شدن قابلیت استیکر موسیقی خبر می‌دهد. در برنامه اندرویدی اینستاگرام کدهایی کشف شده‌اند که به نظر می‌رسد، کاربران اجازه خواهند داشت به استوری‌های خود موسیقی اضافه و حتی جستجو کنند. پیش از این گفته شده بود شرکت مالک اینستاگرام یعنی فیسبوک احتمالا با یک گروه موسیقی بزرگ تعامل می‌کند. بنابراین اضافه شدن قابلیت جستجو و گذاشتن موسیقی در اینستاگرام هم دور از ذهن نیست.

در اپلیکیشن اندرویدی اینستاگرام، کدهای جدیدی کشف شدند که از اضافه شدن قابلیت موسیقی به این برنامه تحت عنوان استیکر موسیقی خبر می‌دهند.

گذاشتن استوری در اینستاگرام به یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های کاربری بسیاری از ما در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. در همین راستا اینستاگرام تلاش خود را می‌کند تا با آوردن ویژگی‌های جدید در اپلیکیشن خود نظر کاربران را به سوی شبکه اجتماعی خود جلب کند. در نتیجه این تلاش، کاربران بیشتر از هر وقتی درگیر جذابیت‌های اینستا می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد اینستاگرام با عرضه قابلیت جستجو و اضافه کردن موسیقی به اپلیکیشن خود، این موضوع را بین کاربرانش ترند می‌کند تا شاید خیلی از ما به یکی دیگر از ویژگی‌های اینستا وابسته شویم. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: uberigzmo

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه