اسنپ‌دراگون ۸۳۵ معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کوالکام سرانجام پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را معرفی کرد. این تراشه که از سال آینده روی اکثر گوشی‌های پرچم‌دار بازار قرار می‌گیرد به یک پردازنده‌ هشت هسته‌ای مجهز شده است. چهار پردازنده‌ با فرکانس ۲.۴۵ گیگاهرتز و چهار پردازنده‌ی دیگر هم با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز کار می‌کنند. در ۸۰ درصد مواقع گوشی از پردازنده‌های ضعیف‌تر استفاده می‌کند و اگر نیاز به پردازش قوی‌تر مانند اجرای مضامین واقعیت مجازی باشد از چهار پردازنده‌ی قوی‌تر استفاده می‌کند.

More-information-about-the-Snapdragon-835-chipset-is-unveiled-at-CES (1)

این تراشه با فناوری ۱۰ نانومتری سامسونگ ساخته شده و گفته شده عملکرد آن ۲۷ درصد بیشتر از مدل قبلی خواهد بود و ۴۰ درصد انرژی کمتری هم مصرف می‌کند. اسنپ‌دراگون ۸۳۵ به فناوری شارژ سریع چهار مجهز شده که ۲۰ درصد سریع‌تر از شارژ سریع ۳ گوشی را شارژ می‌کند. با ۵ دقیقه شارژ می‌توانید ۵ ساعت با گوشی خودتان کار کنید. همچنین با ۱۵ دقیقه شارژ نزدیک به ۵۰ درصد ظرفیت باتری هم پر می‌شود.

More-information-about-the-Snapdragon-835-chipset-is-unveiled-at-CES

مصرف انرژی این تراشه به شکلی است که می‌توان یک روز با آن تماس تلفنی داشت، پنج روز با آن موسیقی گوش کرد و هفت ساعت ویدیوی ۴K  دید.

این تراشه از دوربین‌های ۳۲ مگاپیکسلی یا دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند با کیفیت ۴K با سرعت ۶۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کند. پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 540 هم ۲۵ درصد سریع‌تر تراشه‌ی Adreno 530 عمل می‌کند.

منبع: crackberry

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar علی

    کوالکام در جریان نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس از پردازنده ی قدرتمند جدید خود با نام اسنپ دراگون ۸۳۵ رونمایی کرد . در همین راستا این شرکت یکی از اتفاقات بزرگی دنیای تکنولوژی که در سال گذشته صحبت شد را تایید کرد و اعلام کرد که تراشه ی جدید آن ها می تواند نسخه ی کامل سیستم عامل ویندوز ۱۰ را اجرا کند دیدن پشتیبانی اسنپ دراگون ۸۳۵ از ویندوز ۱۰ می تواند خبر خوبی برای مایکروسافت و کاربران آن باشد، به خصوص کسانی که بسیار مشتاق یک گوشی ویندوزی هستند.  این سیستم شبیه ساز جدید این امکان را برای مایکروسافت فراهم می کند که یک دسته بندی جدید ابداع کند و یک گوشی پیشرفته تر ویندوزی را بسازد که در هنگام اتصال به یک صفحه نمایش بزرگ تر، قادر به اجرای برنامه های Win32 باشد. این دستگاه مورد انتظار می تواند سرفس فون باشد، دستگاهی که انتظار می رود اواخر سال جاری معرفی شود و احتمالا از همین پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ قدرت گرفته باشد.

  2. Avatar مسعود كلانتري

    ۴kبدون سایز سنسور بزرگ ارزش چندانی نداره

  3. Avatar Next is Now

    اسنپدراگون جدید هم ساخت سامسونگ هست

    1. Avatar Alireza

      😐 منظورت چیه ؟

  4. Avatar Yasin

    خبر خوشحال کننده ای بود تا اینجا . باید ببینیم عملکردش روی گوشی ها جچوریه . امیدوارم مشکلی نداشته باشه

  5. Avatar Ali

    منظور از پردازنده قوی تر و ضعیف تر همون هسته است؟

    1. Avatar مرتضی

      بله دوست عزیز

    2. Avatar میلاد

      خیر
      اغلب فرکانس پردازنده هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه