اسپیکر هوشمند اپل احتمالا به زودی عرضه می‌شود

۱ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسپیکر HomePod اپل

در حالی که گوگل و آمازون میلیون‌ها اسپیکر هوشمند فروخته‌اند، اسپیکر هوشمند اپل هنوز هم وارد بازار نشده است. در حالی که قرار بود اسپیکر HomePod اپل تا پایان ساب ۲۰۱۷ عرضه شود، ولی این شرکت گفت که نیاز دارد زمان بیشتری برای ساخت آن صرف کند و عرضه‌ی HomePod را به اوایل سال ۲۰۱۸ موکول کرد. به نظر می‌رسد که به زمان عرضه‌ی HomePod نزدیک می‌شویم چون اپل این اسپیکر را برای کسب گواهی تاییدیه‌ی FCC ارسال کرده است.

قرار است در ابتدا اسپیکر HomePod در کشورهای ایالات متحده، انگلستان و استرالیا عرضه شود.

هفته‌ی پیش شنیدیم که شرکت Inventec که اسپیکر HomePod را می‌سازد، یک میلیون دستگاه از این اسپیکر تولید کرده و مشغول ارسال آن به فروشگاه‌ها است.

قرار است در ابتدا اسپیکر HomePod در کشورهای ایالات متحده، انگلستان و استرالیا عرضه شود.

اسپیکر HomePod اپل نزدیک به ۲۰ سانت ارتفاع دارد. این اسپیکر صدایی ۳۶۰ درجه تولید می‌کند و شش میکروفون دارد که در همه حال منتظر شنیدن فرمان Hey Siri هستند.

قرار است اسپیکر هوشمند اپل با قیمت ۳۵۰ دلار وارد بازار شود که از اسپیکرهای گوگل و آمازون بارها گرانتر است. اپل فعلا دو رنگ سفید و خاکستری را برای اسپیکر خود در نظر گرفته است.

منبع: GSM Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar صادق شیرازی

    به نظر من بعد از مرگ استیو جابز اپل صفت خارق العاده بودن رو از دست داد و تا مدتها شاهد محصول های تکراری و خسته کننده بودیم. حتی به نظرم آیفون X با اینکه ظاهر متفاوتی نسبت به چند نسل قبلی خود داشت، اما چیزی متفاوت از دیگر اسمارت فون ها ندارد.

    اما به نظرم اپل بعد از مدتها تولید محصولات تکراری، با ساخت Airpod دوباره توانست محصولی شگفت انگیز تولید کند.

    حالا امیدوارم HomePod هم در همین مسیر باشد و اپل محصولی متفاوت تولید کرده باشد و فقط شاهد محصولی با مشخصات home mini گوگل یا Amazon Echo با مارک اپل نباشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه