اسپیکر هوشمند سامسونگ اواخر سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شود

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به دستیار صوتی بیکس‌بی شرکت سامسونگ علاقه‌مند هستید، شاید دوست داشته باشید که یک اسپیکر هوشمند با این دستیار هوشمند هم داشته باشید. در واقع شایعات درباره ساخت اسپیکر هوشمند سامسونگ بسیار زیاد است. به همین دلیل دی جی کوه (DJ Koh) ریس بخش موبایل شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه MWC 2018 به این موضوع اشاره کرد که اسپیکر هوشمند سامسونگ تا قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شود

براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ ساخت یک اسپیکر هوشمند با دستیار صوتی بیکس‌بی را تایید کرده است. حتی به نظر می‌رسد که این محصول در دسامبر سال ۲۰۱۸ با قیمتی زیر ۲۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره این بلندگوی هوشمند منتشر نشده و نمی‌دانیم که ظاهر آن چه شکلی است. به احتمال زیاد این بلندگو با تمام دستگاه‌های سامسونگ از جمله گوشی و لوازم خانگی و تلویزیون‌های این شرکت کار می‌کند.

مدیر بخش موبایل سامسونگ به این موضوع اشاره کرد که بلندگوی هوشمند این شرکت یک محصول رده بالا خواهد بود و می‌تواند با محصولی مثل هوم‌پاد اپل هم رقابت کند. پس اسپیکر هوشمند سامسونگ مانند آمازون اکو دات و گوگل هوم مینی نخواهد بود.

منبع: theverge


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    یک دیدگاه
    1. Avatar shahabmp

      این از اون شکستای خنده دار سامسونگ میشه، بعید میدونم بیکسبی تا ۵ سال دیگه هم با دستیارای فقو العاده ی این روزا بتونه رقابت کنه، قشنگ یک دهه از سامسونگ جلوترن، بهتر بود توی بخش های دیگه ای روی هوش مصنوعی سرمایه گذاری میکرد مثل ال جی

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه