اسکیت سیتی، بازی جدید سازندگان Alto’s Adventure را ببینید

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سازنده‌ی بازی معروف Alto’s Adventure می‌خواهد بی‌خیال کوه‌های برفی شود و بازی جدیدی، در خیابان بسازد. استودیوی بازی‌سازی «اسنومن» (Snowman) به تازگی از بازی «اسکیت سیتی» (Skate City) رونمایی کرده است؛ بازی‌ای که قرار است به زودی روی سیستم‌های عامل اندروید و iOS عرضه شود.

طبق گفته‌ی سازندگان اسکیت سیتی، یک سالی است که مشغول ساخت این بازی هستند و برای ساخت آن، حتی از استودیوی بازی‌سازی دیگری به اسم Agens هم کمک گرفته‌اند. استودیوی اسنومن می‌گوید که می‌خواهند با بازی اسکیت سیتی، خاطرات، هنر و تجربه‌ی زیبایی که از اسکیت‌برد سواری به یاد دارند را بازسازی کنند. قرار است که بازی، محل‌های معروف اسکیت سواری دنیا را در خودش جای دهد.

می‌توانید در ادامه، تریلری که از بازی اسکیت سیتی منتشر شده است را ببینید.

استودیوی بازی‌سازی اسنومن در حال حاضر حسابی سرش شلوغ است. در کنار اسکیت سیتی، این استودیو هم‌چنین مشغول ساخت دنباله‌ی بازی Alto’s Adventure است و با همکاری یک شرکت بازی‌سازی دیگر، روی بازی موبایلی دیگری به اسم Where Cards Fall هم کار می‌کند.

در ادامه، تعدادی از تریلرهای کوتاهی که روند بازی اسکیت سیتی را نشان می‌دهند، برای‌تان قرار داده‌ایم. می‌توانید تمام تریلرهای بازی را از صفحه‌ی اینستاگرام آن ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar One 4 me

    تو همه جای دنیا میشه اسکیت سواری کرد الا ایران
    مگه اینکه تو موبایل بازی کنی
    بازم دم این شرکتای سازنده موبایل و بازی ها گرم که حد اقل تو بازی میشه انجام داد این کارا رو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه