اطلاعات خود را از روی واتس‌اپ دانلود کنید

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
واتساپ

با بالا گرفتن رسوایی فیس‌بوک در انتشار اطلاعات شخصی، عجیب نیست که کار بررسی و تحقیق به سایر سرویس‌ها و تولیدات فیس‌بوک از جمله واتساپ کشیده شده است. خبر خوب این است که اگر شما نگران هستید چه نوع اطلاعاتی توسط واتساپ از شما گرفته می‌شود این کمپانی اخیرا اعلام کرده است که ابزاری برای دانلود اطلاعات در اختیارتان قرار می‌دهد.

این اتفاق درست بعد از این افتاد که اینستاگرام اعلام کرد ابزار خودش را برای دانلود عرضه کرده که کاربران می‌توانند عکس‌ها، ویدیوها و اطلاعات شخصی پروفایل‌شان را از این طریق دانلود کنند.

اینجا بخوانید: کاربران اینستاگرام می‌توانند کپی داده‌هایشان را دانلود کنند

واتساپ گزارش داده است که: «در هفته‌های آینده شما کاربران قادر خواهید بود که اطلاعات محدودی را که ما از پروفایل‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم دانلود کرده و مشاهده کنید. این ابزار برای کاربران در سرتاسر دنیا روی آخرین نسخه به روزرسانی شده عرضه خواهد شد.»

در صفحه اطلاعات واتساپ آمده که: «ابزار درخواست حساب کاربری(request account) به شما اجازه می‌دهد که گزارش‌هایی از اطلاعات حساب کاربری و تنظیمات مسنجر شما را دریافت کرده و به جای دیگری منتقل کنید. برای نمونه این اطلاعات شامل عکس پروفایل و اسامی گروه‌هایتان می‌شود.» به علاوه کمپانی ادعا کرده که تهیه این گزارش تا سه روز بعد از درخواست‌تان طول خواهد کشید.

توجه داشته باشید که برخلاف ابزار دانلود اینستاگرام، واتساپ بیشتر نشان می‌دهد که اپلیکیشن چه اطلاعاتی از آنها دارد. پیام‌ها نمی‌توانند دانلود بشود مگر اینکه خودتان علاقه داشته باشید از آنها نسخه پشتیبان داشته باشید. چون واتساپ همین حالا هم اطلاعات پیام‌هایتان را روی کلاد ذخیره می‌کند.

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه