اطلاعات تازه‌ای از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شد

۱۱ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی تاشو

طبق جدیدترین اخبار، سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان که قرار است یک هفته دیگر در سان‌فرانسیسکو برگزار شود، قصد دارد این گوشی تاشو را پشت درهای بسته برای افراد موردنظر خود نمایش دهد. همچنین طبق اخباری که قبلا منتشر شده، به احتمال زیاد در اوایل سال ۲۰۱۹ این گوشی رسما معرفی می‌شود.

بر اساس این گزارش‌ها، این گوشی «گلکسی اف» (Galaxy F) نام دارد و شماره مدل آن هم SM-F900U است که شباهت زیادی به نام‌گذاری سری گوشی‌های گلکسی اس دارد. همچنین طبق این گزارش، نمونه‌های اولیه این گوشی در آمریکا تحت بررسی هستند.

بر اساس این گزارش‌ها، این گوشی «گلکسی اف» (Galaxy F) نام دارد.

همچنین به‌نظر می‌رسد سامسونگ با همکاری گوگل رابط کاربری خاصی را برای اندروید این گوشی طراحی کرده است. مدل‌هایی با شماره SM-F900F و SM-F900N هم برای بازارهای اروپا و آسیا در نظر گرفته شده‌اند و این نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد این گوشی تاشو را در سرتاسر جهان عرضه کند.

سامسونگ همچنان در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده و تنها می‌توانیم به حافظه داخلی آن اشاره کنیم که گویا ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. کارشناسان اعلام کرده‌اند که قیمت نهایی این گوشی در حوالی ۲۰۰۰ دلار است. در هر صورت برای دستیابی به اطلاعات درست و نهایی باید تا چند ماه دیگر صبر کنیم.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه