اطلاعات تازه‌ای از Assassin’s Creed: Origins منتشر شد

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اطلاعات بیشتری از قسمت جدید مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان Assassin’s Creed به بیرون درز کرده‌اند. همانطور که قبلا شنیده بودیم، بازی قرار است «فرقه اساسین: ریشه‌ها» (Assassin’s Creed: Origins) نام داشته باشد و در مصر باستان اتفاق بیافتد. تصویر جدیدی که از کارت پیش‌خرید این بازی به بیرون درز کرده، تمام این اطلاعات را تایید می‌کند.

شنیده‌ایم که Assassin’s Creed: Origins مبارزات دریایی را به این مجموعه باز می‌گرداند.

دیشب عکسی از تبلیغ بازی Assassin’s Creed: Origins به بیرون درز کرد که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت فرستاده شده است. این کارت تبلیغاتی، در کنار نمایش اسم بازی، نسخه‌ی Gold Edition و محتویان آن را نشان می‌دهد.

تنها عکسی که از Assassin’s Creed: Origins منتشر شده.

می‌توانیم پشت لوگوی بازی، یک هرم ببینیم. ابوالهول هم در این عکس نمایان است؛ البته قبل از اینکه به وضعیت نابود شده‌ی امروزش دچار شود. می‌توانیم همین حالا پس این موضوع که Assassin’s Creed: Origins در مصر اتفاق می‌افتد را تایید کنیم. مثل عکسی که یک ماه پیش دیدیم، شخصیت اصلی بازی تیر و کمان و هم‌چنین سپر دارد.

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی Gold Edition این بازی شامل یک قاب فلزی، مرحله‌ای اضافه به اسم «راز اهرام» و Season Pass بازی باشد.

شنیده‌ایم که Assassin’s Creed: Origins مبارزات دریایی را به این مجموعه باز می‌گرداند و هم‌چنین بازی دو شخصیت اصلی، یک زن و یک مرد دارد.

یوبی‌سافت هنوز هیچ حرفی درباره‌ی فرقه اساسین جدید نزده و فقط گفته است که در E3 2017 آن را رونمایی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کنیم رونمایی از بازی، در کنفرانس مایکروسافت صورت بگیرد.

منبع: GameSpot

 

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Moein

    میتونید بگید سیستم مورد نیاز بازی (حداقلش) چقدره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه