اطلاعات جدیدی از نوکیا ۷ پلاس لو رفت

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا 7 پلاس

به تازگی تصویری از گوشی نوکیا ۷ پلاس لو رفته که اطلاعات جدیدی را فاش می‌کند. بر اساس گزارش و تصویر منتشر شده، نوکیا ۷ پلاس یک گوشی کم‌حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد بود.

معمولا قبل از رونمایی و معرفی گوشی جدیدی، شایعه، گزارش و تصاویر مختلفی لو می‌روند که اطلاعات و نشانی بیشتری از محصول جدید را برایمان بازگو می‌کنند. حالا بر اساس تازه‌ترین خبرهای دنیای دیجیتال و موبایل، گوشی نوکیا پلاس بصورت هندز آن (hands-on) در دست یک کاربر نشان داده شده است. اگر تصویر منتسب به گوشی نوکیا ۷ پلاس حقیقت داشته باشد، نوکیا یک گوشی کم‌حاشیه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹، اندازه ۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ را طراحی کرده است. هم‌چنین موبایل گوشه‌های صفحه نمایش گردی دارد.

نوکیا 7 پلاس

تصویر لو رفته از نوکیا ۷ پلاس

پیش از این اطلاعات دیگری از این تلفن همراه هوشمند منتشر شده بود که از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ ، پردازنده اصلی ۲.۲ گیگاهرتز و  پردازنده گرافیکی Adreno 512 خبر می‌داد. درضمن گفته شده بود که نوکیا ۷ پلاس احتمالا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین‌های پشتی این گوشی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل هستند که شنیدن چنین مشخصاتی برای علاقمندان به عکاسی با موبایل بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. نوکیا ۷ پلاس به اندروید ۸، پورت USB تایپ C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز می‌شود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حامد

    سلام,خسته نباشید
    همه ی اطلاعات فوق صحیح است به جز عکسی که پشت گوشی را نشان میدهد چون گوشی نوکیا ۷Plus دارای دو دوربین است ولی در این عکس ما یک دوربین مشاهده میکنیم وعکس اصلی پشت این گوشی هم در سایت ها موجود است.
    ممنون

    1. سلام حامد جان
      ممنون از توجهت. عکس مرتبط با موضوع گذاشته شد 😉
      شاد باشی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه