اطلاعات جدید از بازی Detroit: Become Human منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«دیوید کیج» (David Cage) سازنده‌ی بازی‌های Heavy Rain و Beyond: Two Souls‌ که در حال ساخت عنوان Detroit Become Human است، در مصاحبه‌ای با سایت IGN گفت که بازی جدیدش بین ۸ تا ۱۰ ساعت طول می‌کشد، اما ارزش چند بار بازی کردن آن بسیار زیاد است.

گیمرها در بازی Detroit: Become Human حق انتخاب‌های زیادی خواهند داشت و هر انتخاب آن‌ها تاثیر زیادی روی روند بازی می‌گذارد. همین موضوع ارزش چندبار بازی کردن این عنوان را زیاد کرده است.

کیج در این مصاحبه گفت که گیمرها بهتر است برای بار اول این بازی را بدون رد کردن سکانس‌ها و تکرار آن‌ها به پایان برسانند و سپس می‌توانند بازی را از ابتدا با انتخاب‌های جدید شروع کنند. براساس گفته‌های کیج این عنوان یکی از بهترین بازی‌هایی خواهد بود که استودیوی Quantic Dream تا این لحظه ساخته است. بازی از نظر گرافیک، داستان‌سرایی و سایر موارد یک عنوان بی‌نظیر و کامل خواهد بود.

کیج در ادامه‌ی صحبت‌هایش می‌گوید که در همان صحنه‌ی ابتدایی بازی گیمرها با یک حق انتخاب روبه‌رو می‌شوند که شش حالت مختلف دارد. هر کدام از این حالت‌ها هم تاثیر ویژه‌ای روی جریان داستانی بازی می‌گذارند. همچنین مشخص شد که در این بازی چیزی به عنوان باختن یا Game Over وجود ندارد. اگر شخصیتی کشته شد، او دیگر در جریان بازی حضور ندارد و بازی بدون او ادامه پیدا می‌کند.

بازی Detroit: Become Human برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت است و هنوز تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده است.

منبع: VG247

‌‌‌

‌‌‌‌‌

E3_News

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar عرفان

    بازی هاش تکراری شده همش یک شخصیت مرد و یک دختر بچه !!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه