اطلاعات جدید از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۰ لو رفت

۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ پرچم‌دار شرکت کوالکام به حساب می‌آید، این شرکت تراشه‌های میان‌رده هم تولید می‌کند که روی گوشی‌های میان‌رده بازار قرار میگیرند. تراشه‌های سری ۶۰۰ این شرکت از جمله تراشه‌های میان‌رده این شرکت به حساب می‌آیند. به تازگی شایعاتی درباره تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۰ به بیرون درز کرده است.

در این شایعات گفته شده که تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۰ با تکنولوژی ۱۰ نانومتری ساخته می‌شود و گفته شده از معماری یک تراشه رده بالا مثل اسنپ‌دراگون ۸۳۵ برای ساخت آن استفاده شده است.

تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۰ از ۶ هسته بهره می‌برد که برای کارهای معمولی مورد استفاده قرار میگیرد و دو هسته Cortex A75 هم دارد به برای پردازش عملیات‌های سنگین‌تر استفاده می‌شود.  گفته شده فرکانس این تراشه در حالت معمولی ۱.۷ گیگاهرتز خواهد بود، اما در شرایطی که نیاز باشد عملیات سنگینی را انجام دهد، فرکانس آن به ۲.۶ گیگاهرتز افزایش پیدا خواهد کرد.

در واقع می‌توانیم بگوییم که قدرت تراشه جدید شرکت کوالکام چیزی بین اسنپ‌دراگون ۶۶۰ و اسنپ‌دراگون ۸۴۵ خواهد بود. همچنین گفته شده تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۰ به پردازنده گرافیکی Adreno 615 هم مجهز شده که از دوربین دوتایی پشتیبانی می‌کند. منابع مختلف می‌گویند که می‌شود از دو دوربین با سنسورهای ۱۳ و ۲۳ مگاپیکسلی استفاده کرد.

شرکت کوالکام هنوز این تراشه را معرفی نکرده است. اما بعید نیست که این اتفاق در نمایشگاه MWC 2018 رخ بدهد.

منبع:  gizchina

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه