اطلاعات جدید از HTC U 11 به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز تصویری از مشخصات سخت افزاری روی جعبه گوشی HTC U 11 به بیرون درز کرد. این تصویر تمام شایعات قبلی را تایید کرد و حتی به یک ویژگی جدید این تلفن همراه هوشمند هم اشاره کرد.

تصویر منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کند که پرچم‌دار جدید شرکت HTC به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده که یک پردازنده چهار هسته با پردازنده گرافیکی Adreno 540 را روی خودش قرار داده است. یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل هم روی این گوشی دیده می‌شود.

به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند در دو مدل راهی بازار خواهد شد که یک مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل بعدی هم ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین مشخص شده که این محصول از ۲ ترابایت کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه می‌توانیم به دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی Ultra Pixel 3 اشاره کنیم. یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. سنسور تشخیص اثر انگشت هم برای HTC U 11 در نظر گرفته شده و از گواهی IP 57 هم بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. باتری گوشی جدید شرکت اچ تی سی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد که از تکنولوژی شارژ سریع ۳ هم پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب این تلفن همراه هوشمند Edge Sense نام دارد. به نظر می‌رسد که شرکت اچ تی سی لبه‌های این گوشی را به شکلی ساخته که نسبت به فشار حساس هستند و می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند. این ویژگی به احتمال زیاد مهمترین قابلیت گوشی جدید اچ تی سی خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی اچ تی سی یو ۱۱ اواخر شهریور ماه معرفی خواهد شد.

 

منبع: mysmartprice
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سامان

    شارژ سریع htc واقعا عالی بوده همیشه

  2. Avatar مهدی

    شهریور یا اردیبهشت؟؟؟باتریش هگه ۴۰۰۰ نبود؟؟؟

  3. Avatar مهدی

    این گوشی عالیه ولی
    ۱)طبق شایعات باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر هست…….
    ۲)طبق تبلیغات خود htc این گوشی اواخر همین ماه معرفی خواهد شد….۲۰۱۷/۰۵/۱۶

  4. Avatar Yasin

    وای ک عالیه

    انشالله میخرمش ، خیلی عالیه و با کیفیت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه