اطلاعات ساعت هوشمند جدید ال‌جی به بیرون درز کرد

۲۸ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده، یک ساعت هوشمند معرفی نشده از سوی شرکت ال‌جی، مجوزهای لازم را از سازمان FCC دریافت کرده است.

به‌نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی درحال ساخت یک ساعت هوشمند جدید است.

 

این ساعت هوشمند با شماره مدل LG-VC200 شناخته می‌شود و شرکت ال‌جی قابلیت‌های جالبی را برای آن در نظر گرفته است. یکی از این ویژگی‌ها، مستقل بودن این ساعت است. برای استفاده از این محصول نیازی به تلفن‌های همراه هوشمند نخواهید داشت و می‌توانید به وسیله آن تماس تلفنی برقرار کنید. تا این لحظه مشخص شده که این ساعت هوشمند از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول قابل شارژ است، اما نمی‌توان آن‌را تعویض کرد.

Smartwatch

بلوتوث ۴ و Wi-Fi هم از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند به‌حساب می‌آیند. همچنین سازمان FCC به این موضوع اشاره کرده که ال‌جی برای این محصول یک هدفون هم در نظر گرفته است. هنوز مشخص نشده که ال‌جی می‌خواهد از چه سیستم‌عاملی برای این ساعت استفاده کند. براساس اطلاعات منتشر شده ال‌جی قصد دارد این ساعت هوشمند را به شکل انحصاری برای اپراتور Verizon عرضه کند. با توجه به این موضوع که این ساعت مجوزهای لازم را از سازمان FCC دریافت کرده، به‌زودی باید شاهد معرفی آن باشیم. به احتمال زیاد این ساعت در مراسم IFA معرفی خواهد شد.
شرکت ال‌جی در گذشته هم ساعت هوشمند دیگری را با نام G Watch R معرفی کرده بود. این ساعت از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۰۰ با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت رم بهره می‌برد. همچنین ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه