اطلاعات سخت‌افزاری گوشی گلکسی O5 سامسونگ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماهی است که خبرهای مختلفی درباره خانواده جدید گوشی‌های سامسونگ با نام گلکسی O شنیده می‌شوند. مدتی پیش هم مشخص شد که این شرکت گوشی با شماره SM-G600 در دست ساخت دارد که به احتمال زیاد با نام گلکسی O7 راهی بازار می‌شود.

گوشی گلکسی O5 از یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از یک عضو دیگر از خانواده گلکسی O در بنچمارک GFXBench منتشر شده است. این گوشی که به نظر می‌رسد گلکسی O5 نام داشته باشد با شماره مدل SM-G550 شناخته می‌شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده در برنامه GFXBench این گوشی یک محصول رده‌پایین به حساب می‌آید که یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین مشخص شده که برای O5 از چیپ‌ست Exynos 3475 استفاده شده که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 در آن قرار گرفته است. یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی به حساب می‌آیند. البته مشخص شده که از ۸ گیگابایت فضای در نظر گرفته شده برای این محصول، تنها ۴٫۵ گیگابایت آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که سامسونگ یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار داده است. به احتمال زیاد گلکسی O5 با اندروید ۵.۱.۱ راهی بازار می‌شود.

popo

در گذشته اطلاعات سخت‌افزاری گوشی گلکسی O7 هم منتشر شده بود. این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 306 روی آن قرار دارد، استفاده می‌کند. همچنین ۱ گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو خواهد داشت. به نظر می‌رسد که اندروید ۵.۱.۱ روی آن قرار گرفته باشد.
شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی‌های گلکسی O در این هفته راهی بازار می‌شود.

samsung-galaxy-O-1

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه