اطلاعات و تصاویر جدیدتر از گوشی HTC A9 به‌بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

صبح امروز تصویری از قاب پشتی گوشی A9 منتشر شد. با اولین نگاه متوجه شباهت این گوشی به آیفون ۶ می‌شدید. همچنین مشخص شده بود که جنس بدنه پشتی این گوشی فلزی خواهد بود و شرکت HTC سعی کرده یک محصول بسیار باکیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد.

ساعاتی پیش اطلاعات و تصاویر جدیدتری از گوشی HTC A9 به بیرون درز کرد. صبح امروز هم خبری از این گوشی منتشر شده بود.

پس از منتشر شدن خبر صبح، باز هم تصاویر جدیدتری از این گوشی به بیرون درز کرده است. با دیدن این تصاویر بیشتر متوجه شباهت موجود میان این محصول با آیفون ۶ خواهید شد. در این تصاویر مشخص شده که این گوشی در رنگ طلایی و مشکی ساخته خواهد شد. البته با در نظر گرفتن تصویری که از قاب پشتی این گوشی منتشر شده بود، احتمالا یک مدل نقره‌ای هم از آن در دست ساخت قرار دارد. همچنین در اطلاعات جدیدتر به این موضوع اشاره شده که این گوشی از یک صفحه نمایش با شیشه ۲.۵D بهره می‌برد.

new-HTC-A9-pic-2

نام ۲.۵D به شیشه‌ی صفحه نمایش‌هایی گفته می‌شود که تا لبه‌های گوشی ادامه پیدا کرده‌اند. این صفحه نمایش‌ها خمیده نیستند، اما شیشه‌ی در نظر گرفته شده برای آن‌ها تمام سطح صفحه نمایش و بدنه گوشی را در بر می‌گیرد. این ویژگی در گوشی‌های بسیار زیادی قرار گرفته، اما شاید بسیاری از کاربران متوجه آن نشوند. گوشی‌هایی مانند نکسوس ۶، آیفون ۶ یا Xiaomi Mi Note از صفحه نمایش‌هایی با شیشه‌ی ۲.۵D استفاده کرده‌اند.

new-HTC-A9-pic-1

شرکت HTC در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرده بود که این گوشی از یک دوربین فوق‌العاده بهره خواهد برد. همچنین گفته شده که برای دوربین آن از یک رابط کاربری جدید استفاده شده که قابلیت‌های بیشتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. شایعات جدید به این موضوع اشاره کرده‌اند که دوربین در نظر گرفته شده برای A9 از دیافراگم F 1/9 بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران بتوانند در نور کم تصاویر با کیفیتی ثبت کنند.

منبع: Phone ArenaGforGames

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه