احتمال عرضه ایرپاور اپل افزایش پیدا کرد

۲ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایرپاور

بعد از اینکه اپل در مراسم رونمایی از آیفون‌های XS و آیفون XR هیچ اشاره‌ای به پد شارژ ایرپاور نکرد، تقریبا تمام کاربران از عرضه این محصول قطع امید کردند تا اینکه مدتی قبل گزارش تازه‌ای در مورد این موضوع منتشر شد. در این گزارش آمده بود که اپل تولید انبوه ایرپاور را آغاز کرده و در اوایل سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار خواهد شد.

در همین رابطه، ساعاتی قبل سایت Digitimes گزارشی منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد خبرهای مربوط به عرضه این محصول حقیقت دارند و صرفا شایعه نیستند. این سایت که به انتشار خبرهای نسبتا موثق شهرت دارد، طی مصاحبه‌ای با تامین‌کنندگان قطعات این محصول، فعالیت خط تولید ایرپاور را تایید کرده و نوشته در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه این محصول به بازار خواهیم بود.

در این گزارش به‌طور واضح به تاریخ عرضه ایرپاور اشاره‌ای نشده است. به احتمال زیاد، در فصل بهار شرکت اپل از دو آیپد-از جمله نسل جدید آیپد مینی-رونمایی می‌کند و در این مراسم شاهد معرفی دوباره ایرپاور خواهیم بود.

همچنین در این مراسم احتمالا نسل جدید هدفون‌های ایرپاد هم معرفی می‌شود که ظاهرا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. زمانی که اپل برای اولین بار ایرپاور‌ را معرفی کرد، این شرکت گفت که این پد شارژ به‌صورت همزمان می‌تواند آیفون، اپل واچ و یک جفت ایرپاد را شارژ کند؛ مشخصه‌ای که امیدواریم در نسخه نهایی پابرجا مانده باشد.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه