حسگر اثر انگشت گلکسی S10 سریع‌تر می‌شود

۲۳ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 10

سامسونگ بار دیگر برای افزایش دقت و سرعت حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس ۱۰ و گلکسی S10 پلاس، آپدیت جدیدی منتشر کرده است. به‌نظر می‌رسد این آپدیت موفقیت‌آمیز بوده زیرا تعدادی از کاربران سایت Reddit تا حد زیادی از آن تعریف و تمجید کرده‌اند.

متاسفانه هیچگونه نمی‌توان این آپدیت را به‌صورت دستی نصب کرد و کاربران این دو گوشی باید صبر کنند تا این آپدیت از جانب سامسونگ برای آن‌ها عرضه شود. در حال حاضر، ظاهرا این آپدیت برای کاربران ساکن آلمان و لهستان ارائه شده و گزارش‌هایی در رابطه با انتشار آن در هلند و بریتانیا هم منتشر شده است.

گلکسی اس 10

البته این آپدیت مطمئنا نمی‌تواند عملکرد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس را به‌صورت معجزه‌واری بهبود ببخشد زیرا بسیاری از کاربران برای اینکه بتوانند به جایگاه این حسگر عادت کنند، باید زمان نسبتا طولانی صرف کنند. بعد از عادت کردن به این موضوع، بسیاری از کاربران می‌بینند که این حسگر نسبت به حسگرهای سنتی آنچنان هم عملکرد کندتری ندارد.

در هر صورت این آپدیت تا حدی می‌تواند منجر به بهبود کارکرد این مشخصه شود و طبق نظر کاربرانی که این آپدیت را دریافت کرده‌اند، ظاهرا در این رابطه موفق بوده است.

منبع: Sam Mobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه