ال‌جی با افزایش فروش در بخش موبایل مواجه خواهد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چو جونو (Cho Juno) مدیرعامل قسمت موبایل شرکت ال‌جی در گفتگویی با سایت رویترز گفته که این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ تلفن‌های همراه بیشتری خواهد فروخت و محصولات سطح بالا و میان‌رده آن‌ها با موفقیت‌های بیشتری دربازار مواجه می‌شوند.

مدیرعامل بخش موبایل شرکت ال‌جی، امیدوار است که این شرکت بتواند در سه ماهه چهار سال ۲۰۱۵ تعداد بیشتری تلفن‌همراه به فروش برساند.

این شرکت در روز گذشته تلفن همراه هوشمند V10 را معرفی کرد که از دو صفحه نمایش بهره می‌برد. همچنین دو عدد دوربین جلو هم برای آن در نظر گرفته شده است. در کنار این تلفن‌همراه، ال‌جی نسل دوم ساعت هوشمند Urbane را هم معرفی کرد که از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند.

چو جونو نگفت که ال‌جی قصد دارد چه تعداد گوشی به فروش برساند اما در ابتدا باید شرایط بهتری را در کشور کره به‌دست بیاورد. در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ این شرکت شاهد کاهش ۹۹٫۷ درصدی سود عملیاتی خودش بوده است.

این مقام ارشد شرکت ال‌جی به این موضوع اشاره کرد که این شرکت در آینده سرویس پرداخت به وسیله موبایل خودش را راه‌اندازی خواهد کرد و به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می‌کند.

شرکت ال‌جی چند روز پیش گوشی نکسوس ۵X را معرفی کرد که می‌تواند فروش خوبی به‌همراه داشته باشد. همچنین شایعاتی درباره گوشی G4 Pro هم منتشر شده که احتمال دارد در چند روز آینده به‌نمایش در بیاید.

LGG4Pro3

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه