[CES 2016] الترابوک مخصوص بازی Blade Stealth از سوی Razer معرفی شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Razer در نمایشگاه CES 2016 اولین «الترابوک» (Ultrabook) مخصوص بازی خودش را معرفی کرد.

الترابوک مخصوص بازی ریزر ۱۳٫۲ میلی‌متر ضخامت و ۱٫۲ کیلوگرم وزن دارد.

این الترابوک تنها ۱۳٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۱٫۲ کیلوگرم است که نظر بسیاری از کاربران را به سمت خودش جلب کرده است. در این محصول شرکت Razer که Blade Stealth نام دارد از آخرین مدل تراشه‌های Core i7 استفاده شده و صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی با کیفیت QHD برای آن در نظر گرفته شده است.

دو عدد پورت USB در اندازه‌ی استاندارد روی این محصول دیده می‌شوند و همچنین پورت‌های Thunderbolt و USB Type-C برای آن تعبیه شده است. همچنین صفحه کلیدهای این الترابوک دارای نور پس‌زمینه است و کاربران می‌توانند این نور را به رنگ‌های مختلف تغییر دهند.

بدنه‌ی Blade Stealth از آلومینیوم تشکیل شده و حس یک کامپیوتر بسیار سطح بالا را به کاربران منتقل می‌کند. این الترابوک در حالت عادی از تراشه‌ی گرافیکی HD 520 اینتل برخوردار است که برای اجر کردن بازی‌های جدید آن هم با بالاترین کیفیت مناسب نیست؛ اما Razer دستگاهی به نام Core را در کنار این محصول عرضه کرده که یک کارت گرافیکی را در خودش قرار داده و کاربران می‌توانند آن را به Blade Stealth ‌ متصل کنند.

Razer Core

دستگاه Core شرکت Razer

در دستگاه Core می‌توان جدیدترین کارت‌های گرافیکی شرکت‌های NVIDIA و AMD را قرار داد و آن را به وسیله‌ی پورت Thunderbolt یا USB Type-C به دستگاه اصلی متصل کرد. این دستگاه در زمان اتصال به Blade Stealth ‌ چهار پورت USB جداگانه و پورت شبکه را به دستگاه اضافه می‌کند.

استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ هم باعث شده که کاربران بتوانند بین تراشه‌ی گرافیکی موجود در این الترابوک و کارت گرافیکی که به شکل جداگانه به آن متصل می‌شوند، یکی را انتخاب کنند. تنها کافی است کابل USB Type-C را از الترابوک جدا کنید تا سیستم به شکل خودکار از قدرت تراشه‌ی اینتل HD 520 استفاده کند. زمانی که قصد دارید بازی‌هایی با کیفیت بالا را اجرا کنید می‌توانید کابل مربوطه را به سیستم متصل کنید.

Razer Blade Stealth

الترابوک Razer Blade Stealth در کنار دستگاه Core

شرکت Razer الترابوک Blade Stealth ‌ را از قیمت ۹۹۹ دلار تا ۱۵۹۹ دلار به فروش می‌رساند. هنوز قیمت دستگاه Core مشخص نشده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این الترابوک و دستگاه Core را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar رحمت

    والا خوشحال می شدیم که تاریخ ورود انرا اعلام بفرمایید
    مثلا یه ماه دیگه، شیش ماه دیگه، چند سال دیگه یا حدودا چه زمانی وارد ایران خواهد شد؟

  2. Avatar alitiger

    ببخشید میخوام بدونم دی جی کالا اینو وارد میکنه یانه دوم اینکه اگه وارد کنهدستگاه CORE همهمراش وارد میکنه
    میشه دستگاه CORE و به لپتاب دیگه ای وصل کرد یا حتما باید Razer باشه ممنون

  3. Avatar Arash

    اگه دیجیکالا بتونه Blade Stealth رو با یه قیمت مناسب وارد کنه همین الان یکیش رو پیش خرید میکنم!

    1. Avatar Amir

      دیجیکالا ریزر بلید و بلید پرو رو نیاورد ایران!!!!! بعد اینو بیاره !!!!!!؟؟؟؟؟

  4. Avatar نوید

    سلام خسته نباشید اقا ی سوال با این توضیحات اگه دستگاهی یو اس بی تایپ سی داشته باشه یا پورت تاندربولت میشه هر کیسی رو ک یک کارت گرافیک داشته باشه رو،بهش نصب کرد؟؟؟؟ خیلی مهمه لطفا پاسخ بدید
    اگه بشه یعنی اگه سرفیس بوک ی تایپ سی داشته باشت قاعدتا میشه قدرت پردازشیش روالبته از نظر گرافیکی چندید برابر کرد! یعنی ممکنه؟

    1. Avatar احسان

      امکان پذیر هستش. دستگاه حتما باید thunderbolt 3.0 داشته باشه. اما مشکل اینجاست که حتما باید یک BIOS update مخصوص وصل کردن core به دستگاهتو داشته باشی که فعلا همچین آپدیتی برای BIOS های مختلف نباشه، و همینطور نصب درایورهای مخصوص core. پس فعلا بهترین و راحت ترین انتخاب برای استفاده از core همون لپتاپ ریزر هستش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه