ال‌جی بهترین همکار گوگل برای ساخت دستگاه‌های نکسوس است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل و ال‌جی در زمینه ساخت تلفن‌های همراه نکسوس همکاری‌های زیادی با هم داشتند. ال‌جی تا این لحظه نکسوس ۴، نکسوس ۵ و نکسوس ۵X را با همکاری گوگل ساخته است.

یکی از مهندسان شرکت گوگل گفت که ال‌جی بهترین شرکتی بوده که در زمینه ساخت تلفن‌های همراه نکسوس با گوگل همکاری کرده است.

از آنجایی که گوگل تلفن‌های همراه نکسوس را خودش تولید نمی‌کند، کار ساخت آن‌ها را به شرکت‌های مختلف واگذار کرده است. شرکت‌هایی مانند HTC، سامسونگ، ال‌جی، موتورولا و هوآوی، مدل‌های مختلفی از این تلفن‌های همراه را راهی بازار کرده‌اند.

به‌نظر می‌رسد که گوگل از کار کردن با شرکت ال‌جی بسیار راضی است. «دیو بورک» (Dave Burke) یکی از مهندسان اندروید که در شرکت گوگل فعالیت می‌کند، در یک کنفرانس خبری گفته که ال‌جی یکی از بهترین شرکت‌هایی به شمار می‌رود که در زمینه ساخت تلفن‌های همراه نکسوس با آن‌ها همکاری کرده است. او گفته که ال‌جی همان نگرش گوگل نسبت به بازار تلفن‌های همراه را دارد.

براساس گفته‌های بورک تنها شرکتی که بعد از ال‌جی همکاری نزدیکی با گوگل داشته، سامسونگ بوده که قبلا گوشی‌های گلکسی نکسوس و نکسوس S را راهی بازار کرده بود.

در ادامه می‌توانید مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های نکسوسی که ال‌جی با همکاری گوگل ساخته را مشاهده کنید:

نکسوس‌های ال‌جی

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar a

    همکاری ال جی با گوگل برکات زیادی برای ال جی داشته از جمله اینکه سیستم عامل اندروید محصولات رده بالای ال جی مثل سری جی ۲، ۳ و جی ۴ سبک و کم حجم طراحی شده و به سیستم عامل خام گوگل شباهت زیادی داره ظاهرا گوگل فوت کوزه گری رو به ال جی یاد داده بر خلاف سامسونگ که در نوشتن سیستم عامل هنوز به پختگی نرسیده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه