ال‌جی در MWC 2018 دو گوشی میان‌رده معرفی می‌کند

۵ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه MWC 2018 فردا با برگزاری کنفرانس‌های مختلف شروع می‌شود. گفته شده شرکت ال‌جی هم قصد دارد دو گوشی میان‌رده راهی بازار کند. این گوشی‌ها K10 و K8 سال ۲۰۱۸ خواهند بود که گفته شده قیمت ارزانی خواهند داشت. لازم به ذکر است که ال‌جی امسال گوشی پرچم‌دار خودش را در این رویداد معرفی نخواهد کرد.

شرکت ال‌جی به این موضوع اشاره کرده که گوشی‌های میان‌رده این شرکت قابلیت‌های بسیار خوبی دارند و بسیاری از ویژگی‌های یک محصول پرچم‌دار در آن‌ها دیده می‌شود. این دو گوشی جدید فریم فلزی دارند و بدنه پشتی آن‌ها از پلاستیک و شیشه تشکیل شده است.

گوشی ال‌جی K8 سال ۲۰۱۸ به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۲۵ مجهز شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. این تلفن همراه هوشمند ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و در سه رنگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. باتری آن هم ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

ال‌جی K8

گوشی ال‌جی K10 هم صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ دارد و تراشه‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته است. ۴ گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی آن به ۳۲ گیگابایت می‌رسد. این گوشی یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و دوربین جلوی آن ۵ یا ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری گوشی ال‌جی K10 هم ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

گوشی ال‌جی K10

منبع: lgnewsroom

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه