ال‌جی یک ساعت هوشمند لوکس معرفی کرد

۹ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر در خاطرتان باشد شرکت ال‌جی اوایل سال جاری میلادی ساعت هوشمند Watch Urbane را با ظاهری کلاسیک معرفی کرد. شکل ظاهری و طراحی کلاسیک این محصول زیباتر از دیگر مدل‌های موجود در بازاربود؛ برهمین اساس ال‌جی یک مدل ارتقا یافته از این محصول را هم به‌طور رسمی رونمایی کرد.

شرکت ال‌جی مدل ارتقا یافته‌ای از ساعت هوشمند Watch Urbane را معرفی کرد. ال‌جی در این محصول از طلای ۲۳ عیار استفاده کرده است.

ال‌جی ساعت هوشمند Watch Urbane Luxe  را به‌طور رسمی معرفی کرده است. شرکت سازنده برای طراحی و ساخت این محصول از طلای ۲۳ عیار، پوست تمساح و یک صفحه‌نمایش گرد استفاده کرده است. این ساعت با همکاری شرکت جواهرسازی REEDS آمریکا و ال‌جی تولید شده است. قرار است ساعت هوشمند Watch Urbane Luxe با قیمت ۱۲۰۰ دلار در بازار عرضه شود. البته این قیمت برای یک ساعت گران است اما قیمت آن هنوز از اپل‌واچ ۱۰ هزار دلاری اپل که در آن از طلای ۱۸ عیار استفاده شده بود، کم‌تر است.

lg-smartwatch-3

براساس گزارش‌های منتشر شده، از اواخر ماه جاری میلادی امکان پیش‌سفارش این محصول از طریق وب‌سایت REEDS فراهم خواهد شد. همچنین شرکت ال‌جی این ساعت را از مهر ماه امسال (اکتبر) در بازار عرضه خواهد کرد.

لازم به‌ذکر است که ال‌جی در این مدل از ساعت Watch Urbane یک صفحه‌نمایش ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل استفاده کرده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۰۰ همراه با پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز تامین می‌شود.

LG-smart-watch-1

همچنین در این ساعت ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده است.

پیش از این هم ال‌جی در گوشی هوشمند G4 از قاب پشتی چرمی استفاده کرده بود. برهیمن اساس به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به سمت تولید و عرضه‌ی بیش‌تر محصولات لاکچری پیش رود.

lg-smartwatch2

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه