ال‌جی سولاردام پرشیا پلاس را معرفی کرد

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا وقت آن رسیده تا نگرانی‌های رایج درباره‌ی استفاده از مایکروویو‌ها به حداقل برسد. ال‌جی ادعا کرده مایکروویوها که تا همین چند وقت پیش خطری برای سلامتی محسوب می شدند با تکنولوژی سولاردام پرشیا پلاس سلامت را به زندگی روزمره بازمی‌گردانند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط ال‌جی طبخ نوری در این مایکروویو با ترکیب ۵ روش مختلف پخت انجام می‌شود. کاربران با استفاده از این مایکروویوهای جدید می‌توانند انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در کم‌ترین زمان ممکن (سه برابر سرعت فرهای برقی) با کم‌ترین میزان روغن یا حتی بدون روغن و با استفاده از قابلیت بخارپز، تهیه کنند. ال‌جی گفته کاربران با استفاده از این مایکروویو می‌توانند از قورمه‌سبزی و کشک بادمجان گرفته تا کالباس و پیتزا را هم تهیه کنند.

هر چند وقتی سخن از کالباس به‌میان می آید باز هم نگرانی‌های گذشته بابت مصرف غذاهای فست فودی ناسالم که به معضل زندگی مدرن تبدیل شده‌اند، به میان می‌آید؛ اما حالا می‌توان کالباسی را که جلوی چشم‌ خود کاربر و البته به‌وسیله‌ی خودش تهیه شده را جایگزین کالباس‌های سنتی ناسالم کرد. سولاردام پرشیا پلاس علاوه بر منوی سرخ کردن سالم که می‌تواند هر عملیات سرخ کردنی را از جمله سیب‌زمینی سرخ کرده شامل شود، منوی پخت فست فود خانگی مثل رول کالباس را هم دارا است. ساده‌تر این‌که کاربر این انتخاب را دارد تا کالباس را آن‌طور که دوست دارد با استفاده از مواد لازم و ضروری که از سلامت آن‌ها مطلع است، تهیه کند.

۵ روش پخت این دستگاه شامل مایکروویو، گریل، کانوکشن، پخت بخارپز و پخت ترکیبی ‌به‌همراه ۳۳ برنامه‌ی طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی از جمله قابلیت‌های این مایکروویو هستند. موتور جوجه‌گردان و کباب‌گردان را هم به این پکیج اضافه کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه