ال‌جی G6 قطعا ضدآب خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کره‌ای ال‌جی به تازگی ویدیویی منتشر کرده که در آن به یکی از ویژگی‌های اصلی پرچم‌دار جدیدش اشاره کرده است. این ویدیو تنها به خاصیت ضد آب بودن G6 اشاره می‌کند؛ البته مشخص نشده که G6 چقدر در برابر آب مقاومت دارد؛ اما انتظار داریم که این گوشی حداقل یکی از استانداردهای ضدآب بودن را داشته باشد. اگر G6 از آیفون ۷ در برابر آب مقاوم‌تر نباشد، حتما در یک سطح برابر قرار می‌گیرد. ال‌جی گوشی G6 را هفته‌ی دیگر در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌کند. احتمال می‌رود که این گوشی از فروردین‌ماه به بازار عرضه شود.

از مشخصات دیگر این تلفن همراه هوشمند می‌توان به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با نام FullVision اشاره کرد که دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. دوربین دوتایی با لنز واید و اندروید ۷ نوقا هم روی گوشی جدید ال‌جی قرار گرفته‌اند. پیش از این، تصاویری هم از گوشی G6 لو رفته بود که نشان می‌داد بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی دارد. هم‌چنین این تلفن همراه هوشمند بر خلاف مدل G5 ماژولار نیست.

گوشی G6 از تراشه‌ی اسنپ‌ دراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی قابل جدا شدن نیست. انتظار می‌رود که گوشی G6 همانند V20 در زمینه‌هایی مثل کیفیت صدا عالی باشد.

نظر شما در مورد گوشی پرچم‌دار آینده‌ی ال‌جی چیست؟

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar EA

    دلمونو صابون زدیم واسه این، که بنظر چیز خیره کننده ای نداره 🙁 احتمالا جی۷ قابلیت های جدیدی داره….وگرنه ضد آب بودن رو که خیلی وقت پیش سونی با سری Z گذاشت…صفحه ۴K هم سونی گذاشت…شارژ وایرلس هم آیفون میذاره…حالا بقیه یه چیزایی اضافه میکنن که انتظارش میره و زیاد غافلگیر کننده نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه