ال‌جی G7 به احتمال زیاد با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ راهی بازار می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال‌جی G7

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه گوشی ال‌جی G6 نمی‌گذرد که شایعات درباره محصولات جدید ال‌جی بسیار زیاد شده است. همین چند روز پیش اولین تصویر مربوط به ال‌جی V30 لو رفت و امروز هم شایعه‌ای از ال‌جی G7 به گوش می‌رسد. در این شایعه گفته شده که پرچم‌دار بعدی ال‌جی که در سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شود و با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شایعه شده که تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ با تکنولوژی ۷ نانومتری ساخته می‌شود که مصرف انرژی آن ۳۰ درصد کمتر از اسنپ‌دراگون ۸۳۵ خواهد بود. اگر این اتفاق رخ بدهد گوشی G7 خیلی قو‌ی‌تر از گوشی G6 خواهد بود. حتما می‌دانید که ال‌جی روی G6 از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ استفاده کرده است. به احتمال زیاد ال‌جی برای اینکه بتواند خودش را به مشتریان ثابت کند تصمیم گرفته از جدیدترین سخت‌افزارها برای محصول جدید خودش استفاده کند. هنوز نمی‌دانیم که G7 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، اما ال‌جی گوشی G6 را با تفاوت‌های زیادی در مقایسه با G5 راهی بازار کرد.

با عرضه شدن گوشی V30 شاید بتوانیم با برخی از ویژگی‌های احتمالی که روی G7 قرار میگیرند آشنا شویم. به احتمال زیاد V30 اواخر شهریور ماه و G7 هم در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شود.

منبع: theinvestor
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar کافه پلی

    گلکسی اس ۸ رو هم در باره اش بنویسید ممنون.

    1. Avatar رضا

      همه جا دارن دربارش مینویسن بابا خسته شدیم انقدر اسمشو شنیدیم شما تازه میگی دربارش بنویسن.
      درباره ی این مظلبم بنظر هنوز یه ماه نمیشه G6 اومده (حداقل بازار ایران) و منتظر G7 و حرف زدن راجع بهش مسخرست!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه